Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg kikket litt på sexforumet nå, og leste om hun som brukte to år på å få inn hele hånda i ræva på kjæresten. Jeg lo så tårene trillet. Jeg så det for meg som en kontinuerlig prosess. Hehe, jeg flirer fortsatt. Det er det utroligste man kan komme over i det forumet, ja! 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 MENN bruker ikke smykker. KUN evt.giftering, og en stilig klokke. 0 Siter
favn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 fei, nå tar du feil. Vi synes ikke menn skal bære smykker, synes vi ikke. - Og da anser vi den saken oppklart en gang for alle. 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det er det utroligste man kan komme over i det forumet, ja! De som er vant til fisting i ræva, trenger i alle fall ikke å grue seg til coloskopi og den slags. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 fei, nå tar du feil. Vi synes ikke menn skal bære smykker, synes vi ikke. - Og da anser vi den saken oppklart en gang for alle. Jeg syns det er litt kult med et litt maskulint smykke jeg da ), men 4000 kroner er for mye for min lommebok. Det blir vel den obligatoriske genseren og en cd/dvd som julepresang i år igjen ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 MENN bruker ikke smykker. KUN evt.giftering, og en stilig klokke. Her i huset er det ingen som bærer klokke ellers så kunne jo det vært en fin julepresang. Litt maskuline smykker kan jo være litt fint da. Må innrømme at jeg blir litt påvirket av reklamen og syns litt sånn "homopåkledning" ala trange gensere og kule belter er vanvittig flott på menn ) 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 De som er vant til fisting i ræva, trenger i alle fall ikke å grue seg til coloskopi og den slags. Jeg visste ikke at det var noen som tenkte på det engang jeg før jeg leste det her på dol ). Trodde først det bare var en spøk for jeg så at en fagperson hadde svart seriøst på temaet. Så grønn er jeg! 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg visste ikke at det var noen som tenkte på det engang jeg før jeg leste det her på dol ). Trodde først det bare var en spøk for jeg så at en fagperson hadde svart seriøst på temaet. Så grønn er jeg! Jeg er like grønn. Og ble i tillegg grønn i trynet ved tanken på både å få en hånd opp i ræva og å kjøre den inn selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.