Gå til innhold

Nuvaring - haster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker Nuvaring og hadde hatt min ringfrie periode da jeg glemte å sette inn ringen til riktig tidspunkt. Skulle ha satt den inn kl 15:30, men fikk ikke gjort det før 21:30.

Nå har det gått 3 uker, og jeg lurer på: når skal jeg ta ut ringen? Skal jeg benytte det opprinnelige tidspunktet, eller vente til ikveld siden jeg forskjøv det forrige gang?

Håper noen kan svare meg kjapt, for nå skulle jeg (kanskje) ha tatt den ut allerede..

Skrevet

Jeg bruker ikke nuvaring,men sitter her med en brosjyre som legen gav meg.I den står det at ringen skal tas ut på samme ukedag som man satte den inn og omtrent samme tid.

Personlig ville jeg ventet til det tidspunktet som du brukte sist gang.Som sagt så står det å lese "omtrent samme tid".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...