Gjest home and Away Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Så nå at det virket som om hun hadde kjørt på noen? Men det gjorde hun i forrige episode også. Er det en person hun har kjørt på som hun først oppdaaget nå eller? er litt treg for tiden... 0 Siter
DarkPink Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehe. Jeg får trå til gjen, som den home and away entusiasten jeg er.. =) Hun kjørte ikke på noen i forrige episdode, men det har vært litt sånn filmklipping i det siste, at vi ser ting før det skjer, så ser vi det som skjedde foran det, osv. Men i riktig rekkefølge: først holdt hun på å klikke, krangla med scott, stakk på middag med rektoren, han kyssa henne da hun skulle gå, hun sprang i bilen, gråt mens hun kjørte, traff Kane uten at hun visste hvem det var, og stakk av. 0 Siter
Gjest petrusa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehe. Jeg får trå til gjen, som den home and away entusiasten jeg er.. =) Hun kjørte ikke på noen i forrige episdode, men det har vært litt sånn filmklipping i det siste, at vi ser ting før det skjer, så ser vi det som skjedde foran det, osv. Men i riktig rekkefølge: først holdt hun på å klikke, krangla med scott, stakk på middag med rektoren, han kyssa henne da hun skulle gå, hun sprang i bilen, gråt mens hun kjørte, traff Kane uten at hun visste hvem det var, og stakk av. er det derfor hun har/skal miste Kirsty for alltid? fordi hun aldri tilgir henne at Dani kjørte på Kane? Jeg så nemlig bare gårsdagens episode jeg..... 0 Siter
Gjest home and Away Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Hehe. Jeg får trå til gjen, som den home and away entusiasten jeg er.. =) Hun kjørte ikke på noen i forrige episdode, men det har vært litt sånn filmklipping i det siste, at vi ser ting før det skjer, så ser vi det som skjedde foran det, osv. Men i riktig rekkefølge: først holdt hun på å klikke, krangla med scott, stakk på middag med rektoren, han kyssa henne da hun skulle gå, hun sprang i bilen, gråt mens hun kjørte, traff Kane uten at hun visste hvem det var, og stakk av. kjørte hun ned Kane? Var det det som skjedde? denne filmklippinga gjør meg helt forvirra. Kan de ikke gjøre de litt lettere å følge med for de som kommer trette hjem og trenger lett underholdning? Dette begynner å minne om hjernetrim 0 Siter
Gjest Følg med Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 kjørte hun ned Kane? Var det det som skjedde? denne filmklippinga gjør meg helt forvirra. Kan de ikke gjøre de litt lettere å følge med for de som kommer trette hjem og trenger lett underholdning? Dette begynner å minne om hjernetrim Man fikk jo se på slutten at det var Kane som lå i vegkanten. 0 Siter
Gjest home and Away Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Man fikk jo se på slutten at det var Kane som lå i vegkanten. min hjerne oppfattet ikke at det var Kane som hun kjørte ned. Jeg tenkte at hun var såpass ute av seg at hun kjørte ned et uskyldig mennesket, antakelig en ny rollefigur i serien og hva skulle Kane på en motorvei i øsende regnvær? 0 Siter
Gjest Følg med Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 min hjerne oppfattet ikke at det var Kane som hun kjørte ned. Jeg tenkte at hun var såpass ute av seg at hun kjørte ned et uskyldig mennesket, antakelig en ny rollefigur i serien og hva skulle Kane på en motorvei i øsende regnvær? De visste jo bilder av at han lå der i veikanten. Hva han gjorde der vet ikke jeg. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 er det derfor hun har/skal miste Kirsty for alltid? fordi hun aldri tilgir henne at Dani kjørte på Kane? Jeg så nemlig bare gårsdagens episode jeg..... Sikkert 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 kjørte hun ned Kane? Var det det som skjedde? denne filmklippinga gjør meg helt forvirra. Kan de ikke gjøre de litt lettere å følge med for de som kommer trette hjem og trenger lett underholdning? Dette begynner å minne om hjernetrim Hehe, jepp. Er jo derfor denne serien faktisk er bra, det er ikke hjernedød "du drepte kona til sønnen min som er min elskerinnes tvillingbror og som byttet hjerne med hennes opererte far!" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.