Gjest Timari Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 jeg får så mye vondt i magen etter å ha spist Pizza, Da tenker jeg bare på pizzabunnen (tåler ikke så mye av det som er oppå) Regnes dette som tungt fordøyelig? Pasta og Loff kan jeg spise greit, men har merket at jeg får store problemer flere dager etter å ha spist pizza hm.... 0 Siter
flisa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Datteren min er sånn - hun spyr av pizza og grillmat - mulig det er noe krydder? tomatpuré? 0 Siter
Prozak Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Pizzabunnen er jo som regel mer eller mindre hvitt brød, og ikke spesiellt sundt på noe område. "......................................" 0 Siter
pablito Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Datteren min er sånn - hun spyr av pizza og grillmat - mulig det er noe krydder? tomatpuré? Det er ikke uvanlig å føle seg sammenlimt i magen etter et pizzamåltid. Mange reagerer slik på hvetedeig som i tillegg er full av fet ost. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.