mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det skal han gladelig få om han slutter med faenskapet! I alle regnbuensfarger! Han skal få gå bananas med så mange boaer han vil.Men sofaen min får han aldri..;-) Jeg kan ikke skjønne at det skal være feil å stenge han ute fra stua og soverommet eller pælme han på hue og ræva ut når han ikke kan oppføre seg som folk. Eh...eller katt. 0 Siter
annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Sperr dyret ute fra stua... Han er usedvanlig heldig som bor hos deg, min hadde vandret heden for lenge siden om han oppførte seg sånn. Han pissa i en bag til en datamaskin gubben hadde lånt på jobben en gang.. Det ble baluba... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Sperr dyret ute fra stua... Han er usedvanlig heldig som bor hos deg, min hadde vandret heden for lenge siden om han oppførte seg sånn. Han pissa i en bag til en datamaskin gubben hadde lånt på jobben en gang.. Det ble baluba... Ikke for eplekjekk nå! Kattekreket ditt ligger fortsatt og drar seg i sofa'n såvidt meg bekjent... 0 Siter
annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ikke for eplekjekk nå! Kattekreket ditt ligger fortsatt og drar seg i sofa'n såvidt meg bekjent... Men han har ennå til gode å pisse i senga eller sofaen, dah... 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du er håpløst bløt. laguna! Det er selvfølgelig ikke dyreplageri å stenge av stua, det er noe med å innrette seg praktisk:-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 *lol* ser det for meg..:-D Hypnotisøren som svinger pendel og messer, du liker kattedoen..fin kattedo..hyggelig kattedo..ikke sofa..dum sofa.. Kanskje det. Og kanskje jeg kunne fått ham hypnotisert fra å spise opp skjefrene mine og med det samme..Alle sånne ting med fluff, pels eller netting blir redusert til ingenting om han får være alene med de ett minutt..;-) Jeg leste det som om du ville få ham hypnotisert til å spise opp alle sjefene dine... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Men han har ennå til gode å pisse i senga eller sofaen, dah... Den tid kommer nok. Muahaha! *ondskapsfull latter* 0 Siter
annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Den tid kommer nok. Muahaha! *ondskapsfull latter* Får passe på at han ikke snakker med droget til laguna... 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Får passe på at han ikke snakker med droget til laguna... Ja, det kan jo hende det er noe smittsomt. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Du er håpløst bløt. laguna! Det er selvfølgelig ikke dyreplageri å stenge av stua, det er noe med å innrette seg praktisk:-) ...sier hun som aldri skulle la bikkja være verken i sofa eller senger. *knegg* 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Nei, men det vil være et MINDRE problem for meg hvertfall, om jeg med god samvittighet kan sperre ham ute fra stuen. Det er færre ting åødelegge,og lettereå vasdke. Jeg er bare engstelig for at det skal være dyreplageri. Alt er relativt, men med to katter er det ikke så ille. Katter som er vant til å være inne, har ikke problem med det. 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Sperr dyret ute fra stua... Han er usedvanlig heldig som bor hos deg, min hadde vandret heden for lenge siden om han oppførte seg sånn. Han pissa i en bag til en datamaskin gubben hadde lånt på jobben en gang.. Det ble baluba... Og vår pissa i en databag som tilhørte en kunde. Kunden sto og måpte mens katteskinnet laget en diger dam. Katten mistolket den som en kattekasse. Ellers gjorde den alltid fra seg i kassa si. Fint den var syntetisk, to ganger vask på 60 grader. 0 Siter
fresja Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg lar aldri kattene være inne når jeg er på jeobb eller andre steder. Det er bare når det er fryktelig stygt vær ute, og jeg ikke har tid til å få katten fram fra et eller annet hjemmested! Er han inne alene, får han kun et rom til disposisjon. Normalt gjør ikke kattene fra seg inne, men jeg nevnte for noen uker siden at en av kattene hadde gjort fra seg på dynen og madrassen. Jeg tok litt appensinsaft på madrass og golv, og det ser ut til å gjelpe. 0 Siter
annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Og vår pissa i en databag som tilhørte en kunde. Kunden sto og måpte mens katteskinnet laget en diger dam. Katten mistolket den som en kattekasse. Ellers gjorde den alltid fra seg i kassa si. Fint den var syntetisk, to ganger vask på 60 grader. Vår fikk en omgang med store vannmengder den også... 0 Siter
keinstein Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vår fikk en omgang med store vannmengder den også... Det var en veloppdragen katt vi hadde, og det var faktisk det eneste alvorlige peket den spilte oss. Bortsett fra å rappe pålegget på brødskiver, og rappe potetgull med løk fra snacksskåla om natta :-) 0 Siter
frosken Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 ...sier hun som aldri skulle la bikkja være verken i sofa eller senger. *knegg* Han har aldri vært i senga!!! 0 Siter
rose23 Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det går an altså? Hm. Kanskje jeg er litt for bløthjertet her. Jeg kan selvsagt prøve! Når katten blir vant til å være ute vil den finne ut at det er en spennende verden der ute å blotre seg i. Katten får mye mer stimulering av å være ute, enn å sitte hjemme alene å sture. Så du kan hiove den ut med god samvittighet! 0 Siter
Lillemus Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bare hyggelig;) Har også hørt at de ikke liker appelsin skall, men vet ikke om det funker! Skjønner godt at du vil sperre av stua. Er mange som rett og slett hadde avlivet katten, så du skal ikke ha dårlig samvittighet. Du prøver iallefall alle andre metoder! Forresten, så vet jeg om noen som hadde katt på 25 kvm, i en blokkleilighet. Den kom nesten aldri ut. Da snakker vi om dyreplageri.. Så din har nok masse plass, i tillegg til at den kan være ute. Men du må prøve å kjøre ansiktet ned i tisset, og hive den ut med en gang etterpå. Det er det første jeg hadde prøvd, for da skjønner de fleste det! Gjør ikke noe om det er en stund siden den tisset, de skjønner mere enn vi tror;) Når det gjelder det der med å kjøre snuten til katta ned i pisset (og en stund etter at den har pisset!) sier du helt notsatt av hva omtrent samtlige katteeksperter sier... 0 Siter
Gjest mipjenta Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Når det gjelder det der med å kjøre snuten til katta ned i pisset (og en stund etter at den har pisset!) sier du helt notsatt av hva omtrent samtlige katteeksperter sier... Kan godt være det. Men har fungert for meg og mange andre jeg kjenner. Hun kan vel like gjerne prøve dette når hun har prøvd alt annet.. Bedre enn å ta livet av katta iallefall.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.