Gå til innhold

Hussalg :o(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fikk besøk av noen karer fra noe brannsikringsfirma som solgte utfellsbare brannstiger her for 10 minutter siden.

De fikk nesten mannen min til å kjøpe en til 2800 kroner, hadde kostet godt over 5000 kroner, men det var et supertilbud fortalte de.

Jeg sjekket litt på nettet og kunne ikke helt finne ut av at det var et supertilbud så jeg gikk ut og brøy meg.

Det var et tilbud vi bare kunne få i dag, vi kunne ikke få det hvis vi ringte i morgen.

Hørtes ikke det litt suspekt ut?

Mannen min er nå litt redd for at de skal komme tilbake å tenne på huset :o)

Gjest Flystripa
Skrevet

Sleipe dørselgere... Bra dere ikke lot dere lure.

Skrevet

Tviler på at de kommer tilbake og tenner på huset,men sånne selgerer er som regel plagsomme typer!

Trøst deg med at "tilbudet" de oppgav stort sett er vanlig pris på slike brannstiger.

Her vi bor kommer det selgerer med jevne mellomrom og prøver å prakke på folk stiger(etter at de har sjekket om de har stige).Felles for de alle er at de alltid har et virkelig "godt tilbud" å komme med,sånn rundt 3000 kr;-)

Ønsker å kjøpe brannstige så følg med i avisen eller dukk opp på en boligmesse e.l.Da får du en stige til samme pris.

Butikker kan være litt dyrere.

Skrevet

Sleipe dørselgere... Bra dere ikke lot dere lure.

Det er bare så lett og bli revet med når noen står der på døra og er flinke til å snakke for seg.

Mannen min er nå veldig glad for at jeg brøy meg :o)

Skrevet

Hussalg? Skal dere selge huset?

Dørsalg da :o)

Skrevet

Bare fremgangsmåten er nok til å holde seg unna. Jeg fatter ikke de som kjøper for så store summer på døra, uten at dere kan vurdere tilbudet. Får jeg slike på døra og ikke kan vente en dag eller to for å undersøke litt så er svaret enkelt. Da lukker jeg døra.

Så hysterisk at dere tror de kommer igjen å tenner på døra er vel i overkant.

Skrevet

Bare fremgangsmåten er nok til å holde seg unna. Jeg fatter ikke de som kjøper for så store summer på døra, uten at dere kan vurdere tilbudet. Får jeg slike på døra og ikke kan vente en dag eller to for å undersøke litt så er svaret enkelt. Da lukker jeg døra.

Så hysterisk at dere tror de kommer igjen å tenner på døra er vel i overkant.

Det var en spøk det om at vi trodde de ville komme å tenne på altså. Man blir litt "tatt på sengen" av situasjonen og vi har jo tenkt på å kjøpe oss brannstige.

Fikk heldigvis avverget det. Jeg sa at vi kunne sjekke det og så heller ringe hvis vi ville ha, men da kunne vi ikke få det samme tilbudet, så da sa jeg det var uaktuellt.

Skrevet

Takrenner og brannstiger er bransjen til folk som gjerne har en litt "annerledes forretningskultur"...;o)

Skrevet

Hvis tilbudet er så godt som de hevder så tåler det litt sjekking hos andre selgere.

Selgere som har en pris som bare gjelder dag prøver å lure folk. Seriøse aktører har ikke slike priser.

Bra du hindret mannen din i å la seg lure.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...