pablito Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Nå har julepynten kommet i butikkene, gatene er klare for girlandere med lys , klokker og granbar. Det er nå det begynner; den snikende krampeliknende tilstanden som inntreffer hvert år på disse tider. Jeg ser på all stasen rundt meg (bor midt i byen) og føler meg så tom! Jeg vil ikke være med, men likevel må jeg; det er ikke mulig å slippe unna. Jeg vet at når jula endelig kommer har jeg den langt opp i halsen. Er det bare jeg som får juleangst allerede i november? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Helt enig, noe dritt med disse juletrærne nå. Før første søndag i advent har man marsipanen i halsen. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Se en anen vei. Jeg for min del trives med julemarsipanen i butikken så tidlig som mulig. Men alt stæsjet og pynten kunne jeg gjerne vært foruten halvannen mnd til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.