Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har julepynten kommet i butikkene, gatene er klare for girlandere med lys , klokker og granbar. Det er nå det begynner; den snikende krampeliknende tilstanden som inntreffer hvert år på disse tider. Jeg ser på all stasen rundt meg (bor midt i byen) og føler meg så tom! Jeg vil ikke være med, men likevel må jeg; det er ikke mulig å slippe unna. Jeg vet at når jula endelig kommer har jeg den langt opp i halsen. Er det bare jeg som får juleangst allerede i november?

Fortsetter under...

Jeg er en annen
Skrevet

Helt enig, noe dritt med disse juletrærne nå. Før første søndag i advent har man marsipanen i halsen.

Skrevet

Se en anen vei. ;)

Jeg for min del trives med julemarsipanen i butikken så tidlig som mulig. Men alt stæsjet og pynten kunne jeg gjerne vært foruten halvannen mnd til.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...