annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Seffern. Og så lenge den ikke er tysk, funker det bra. Konkrete tips? Sauternes, særlig hvis du skal holde deg i frankrike. Eller denne, den var vi imponerte over på vinsmakinga en gang. http://www.vinmonopolet.no/is-bin/INTERSHOP.enfinity/eCS/Store/no/-/NOK/DisplayProductInformation-Start;%24sid%242TS4BXJOkE64BTE0-weycyNEnn6fY0nr4XM=?ProductID=NOsKCgo6cGQAAADszWmkI02P&PageableID=Jh8KdlEKeWoAAAEHj6b_bJUW&PageableName=ShopProds&PageNumber=0&searchtype=butikk&butikk_key_navn=Oslo%2c-Manglerud&butikk_key_id=10138 0 Siter
laban Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bare egg, hvis det er nok grøt. Evt. spe med litt hvetemel hvis det blir lite eller du synes røra blir for løs. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Her i huset lages det risengrynsgrøt når jeg ikke er hjemme. Eller pannekaker, det er heller ikke middag. Kan kanskje strekke meg til lunch. Foreldrene mine lager av og til middagspannekaker. Da har de til bacon og poteter. Det er noe annet enn "dessertpannekaker". 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Foreldrene mine lager av og til middagspannekaker. Da har de til bacon og poteter. Det er noe annet enn "dessertpannekaker". Jeg har spist pannekaker med tomatsaus, ost og skinke inni, og det kan faktisk gå an. Men jeg vil fremdeles påstå at det er mer lunch enn middag. Potet til pannekaker høres omtrent ut som å spise potet til lasagne... 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg har spist pannekaker med tomatsaus, ost og skinke inni, og det kan faktisk gå an. Men jeg vil fremdeles påstå at det er mer lunch enn middag. Potet til pannekaker høres omtrent ut som å spise potet til lasagne... Moussaka med andre ord? =) 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Moussaka med andre ord? =) Men moussaka er det ikke pasta i, dah... 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg har spist pannekaker med tomatsaus, ost og skinke inni, og det kan faktisk gå an. Men jeg vil fremdeles påstå at det er mer lunch enn middag. Potet til pannekaker høres omtrent ut som å spise potet til lasagne... Svigerfar skal ha potetmos til pizzaen ) 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Svigerfar skal ha potetmos til pizzaen ) Jeg har en onkel som faktisk spiser potet til lasagne, og synes det er godt. Han er til og med glad i lasagne... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg har spist pannekaker med tomatsaus, ost og skinke inni, og det kan faktisk gå an. Men jeg vil fremdeles påstå at det er mer lunch enn middag. Potet til pannekaker høres omtrent ut som å spise potet til lasagne... Tomatsaus og ost høres feil ut.... Da må pannekaken ha lignet en tortilla! 0 Siter
Lillemus Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Svigerfar skal ha potetmos til pizzaen ) Potetmos til pizza er da ikke noe rarere enn bernaise på pizza.... Usj. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Tomatsaus og ost høres feil ut.... Da må pannekaken ha lignet en tortilla! Godt mulig du har et poeng der ja - og at det var derfor jeg syntes det gikk an 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Men moussaka er det ikke pasta i, dah... Hehe, sant nok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.