Gå til innhold

Toro redder meg igjen! - Men glasur?

Anbefalte innlegg

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg har funnet ut at Toro har en krydderkake langpanne - jippi! For det er akkurat den kaka jeg skal bake til arrangementet senere i uka.

Men finnes det en oppskrift der ute på en god glasur? Som muligens inneholder sitrongele eller naturell ost, eller er jeg helt på vidda? "Bare" melis strødd oppå er vel litt tamt?

Skrevet

MIN krydder kake!!! *smiler stolt* takk ;-)

Gjett hva slags kake jentungen nettopp ville ha på bursdagen sin?

:)

Skrevet

Gjett hva slags kake jentungen nettopp ville ha på bursdagen sin?

Serendipity sin ????

*håpefull* , eller var det sjokoladekaken du ga meg oppskrift på? Den er jo også knallgod!!

Gjest blomsterløk
Skrevet

MIN krydder kake!!! *smiler stolt* takk ;-)

Krydderkaka di er en av favorittene til guttungen (4år) min også. Ok da, resten av familien digger den også. til og med sambo, som nesten ikke spiser kake.

Skrevet

Serendipity sin ????

*håpefull* , eller var det sjokoladekaken du ga meg oppskrift på? Den er jo også knallgod!!

Hun ville ha din på selve dagen :)

I barneselskapet hadde vi sjokkiskaka mi, men da fikk hun visst ikk velge selv engang.

Skrevet

Serendipity sin ????

Det var forresten et langpannespørsmål på småbarn også i går, så jeg fikk reklamert for den fantastiske kaka to ganger...

Skrevet

Det var forresten et langpannespørsmål på småbarn også i går, så jeg fikk reklamert for den fantastiske kaka to ganger...

Du og dattera di har jammen skjønt det ;-))))))

Skrevet

Krydderkaka di er en av favorittene til guttungen (4år) min også. Ok da, resten av familien digger den også. til og med sambo, som nesten ikke spiser kake.

Nå er det nesten så jeg svever her, he he :-)

Skrevet

Nå er det nesten så jeg svever her, he he :-)

Jeg er spent, Har bakt den nå, men den står i ovnen ennå.

Skrevet

Jeg er spent, Har bakt den nå, men den står i ovnen ennå.

Fill me in please ;-)

*forresten så tar jeg kun imot ros ;-) * he he

Skrevet

Fill me in please ;-)

*forresten så tar jeg kun imot ros ;-) * he he

Ros skal det bli. Kaka ble kjempegod, og så så mye!

Hadde forresten besøk i dag og serverte den, fikk masse skryt. Og skrytet kom av ei skikkelig bakstekjerring altså!

Skrevet

Ros skal det bli. Kaka ble kjempegod, og så så mye!

Hadde forresten besøk i dag og serverte den, fikk masse skryt. Og skrytet kom av ei skikkelig bakstekjerring altså!

*smiler fornøyd*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...