Gjest Flystripa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Jeg har funnet ut at Toro har en krydderkake langpanne - jippi! For det er akkurat den kaka jeg skal bake til arrangementet senere i uka. Men finnes det en oppskrift der ute på en god glasur? Som muligens inneholder sitrongele eller naturell ost, eller er jeg helt på vidda? "Bare" melis strødd oppå er vel litt tamt? 0 Siter
annegunn Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Denne er knallgod, og sikkert like enkel som toro, nesten: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1913163 Den er så saftig at glasur er helt bortkasta. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Krydderkake skal ikke ha glasur. 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Denne er knallgod, og sikkert like enkel som toro, nesten: http://www.doktoronline.no/forum/bin/gotomsg.wa?msgid=1913163 Den er så saftig at glasur er helt bortkasta. MIN krydder kake!!! *smiler stolt* takk ;-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Krydderkake skal ikke ha glasur. ok 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 MIN krydder kake!!! *smiler stolt* takk ;-) Gjett hva slags kake jentungen nettopp ville ha på bursdagen sin? 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gjett hva slags kake jentungen nettopp ville ha på bursdagen sin? Serendipity sin ???? *håpefull* , eller var det sjokoladekaken du ga meg oppskrift på? Den er jo også knallgod!! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 MIN krydder kake!!! *smiler stolt* takk ;-) Krydderkaka di er en av favorittene til guttungen (4år) min også. Ok da, resten av familien digger den også. til og med sambo, som nesten ikke spiser kake. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Serendipity sin ???? *håpefull* , eller var det sjokoladekaken du ga meg oppskrift på? Den er jo også knallgod!! Hun ville ha din på selve dagen I barneselskapet hadde vi sjokkiskaka mi, men da fikk hun visst ikk velge selv engang. 0 Siter
annegunn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Serendipity sin ???? *håpefull* , eller var det sjokoladekaken du ga meg oppskrift på? Den er jo også knallgod!! Det var forresten et langpannespørsmål på småbarn også i går, så jeg fikk reklamert for den fantastiske kaka to ganger... 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det var forresten et langpannespørsmål på småbarn også i går, så jeg fikk reklamert for den fantastiske kaka to ganger... Du og dattera di har jammen skjønt det ;-)))))) 0 Siter
serendipity Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Krydderkaka di er en av favorittene til guttungen (4år) min også. Ok da, resten av familien digger den også. til og med sambo, som nesten ikke spiser kake. Nå er det nesten så jeg svever her, he he :-) 0 Siter
Søssa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nå er det nesten så jeg svever her, he he :-) Jeg er spent, Har bakt den nå, men den står i ovnen ennå. 0 Siter
serendipity Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er spent, Har bakt den nå, men den står i ovnen ennå. Fill me in please ;-) *forresten så tar jeg kun imot ros ;-) * he he 0 Siter
Søssa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Fill me in please ;-) *forresten så tar jeg kun imot ros ;-) * he he Ros skal det bli. Kaka ble kjempegod, og så så mye! Hadde forresten besøk i dag og serverte den, fikk masse skryt. Og skrytet kom av ei skikkelig bakstekjerring altså! 0 Siter
serendipity Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Ros skal det bli. Kaka ble kjempegod, og så så mye! Hadde forresten besøk i dag og serverte den, fikk masse skryt. Og skrytet kom av ei skikkelig bakstekjerring altså! *smiler fornøyd* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.