Gå til innhold

hvor mye er ei teskje?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har målt mine teskjeer og de tar ca. 1,5 ml, kanskje 2 om de er store, men 5 tar de IKKE! Selv ikke mine spiseskjeer tar så mye som 5 ml...

Blei litt redd her, for hun får nemlig 2 teskjeer tran hver dag... og skal ha 5 ml.

Nå har jeg vært ute og målt med sprøyta, og i mine teskjeer er det plass til ca 2 ml veske. Så da får hun kanskje i seg 4 ml tran da.

Annonse

Blei litt redd her, for hun får nemlig 2 teskjeer tran hver dag... og skal ha 5 ml.

Nå har jeg vært ute og målt med sprøyta, og i mine teskjeer er det plass til ca 2 ml veske. Så da får hun kanskje i seg 4 ml tran da.

Jeg ga mine d-vitamindråper jeg. Mye enklere, smakløst og ikke minst - luktløst!

Jeg ga mine d-vitamindråper jeg. Mye enklere, smakløst og ikke minst - luktløst!

Har gitt det jeg og, frem til nå. Men det er jo mye mer i tranen enn d-vitaminene som er bra. Dessuten elsker hun det, slikker skjea og smatter ivrig. Det lukter bare sitron i 2 minutter, så kjenner vi ikke mer av lukta. Dessuten har hun sluttet å gulpe, så vi får ikke flekker på klærne av det heller. (Hovedgrunnen til at jeg ga d-vit-dråper i begynnelsen.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...