Gjest forfulgt chatter Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Barnslig overskrift ja Men jeg sliter litt med en person på et chattested jeg er på. Han er på alle kanaler som jeg er på, og han skal absolutt snakke med meg. Fyren er egentlig hyggelig, men jeg er såååå lei av han nå. I flere uker har jeg prøvd å svare så kort som mulig, men han tar bare ikke hintet. Jeg kjenner han i virkelighten også, men ser han veldig sjeldent der. Noen tips??? Det er mange andre gjerne ville snakket med i de kanalene han følger etter meg 0 Siter
Gjest Madagaskar Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 På de fleste stedene kan du blokkere folk. 0 Siter
Åsemor Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det er mange chatter som har en ignore-funksjon... 0 Siter
hjertebarnet Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kanskje du skulle slutte å hinte, men være direkte? "Jeg er ikke interessert i kontakt med deg, la meg heretter være i fred. Jeg kommer til å ignorere dine forsøk på kontakt heretter". Punktum Finale. 0 Siter
Gjest forfulgt chatter Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Det er mange chatter som har en ignore-funksjon... Synes det blir litt feigt å bare ignorere han... 0 Siter
Gjest forfulgt chatter Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kanskje du skulle slutte å hinte, men være direkte? "Jeg er ikke interessert i kontakt med deg, la meg heretter være i fred. Jeg kommer til å ignorere dine forsøk på kontakt heretter". Punktum Finale. Får vel si det til han ja.. Men tingen er at jeg gjerne vil ha kontakt med han, bare ikke flere ganger i uka. Får mote meg opp og si det til han snart. 0 Siter
Gjest forfulgt chatter Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bytte nick? Vi er ca 20 stykker på kanalen..så det er neppe gjennomførbart. Føles litt smålig dette, men han er på kanalen pga meg, og nå vil jeg ha han ut 0 Siter
Freya Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Bare fortsett å svar ham kort, så gir han nok opp snart. Ta laaang tid mellom hver gang du svarer, så blir han nok lei. Kjedelig med sånne innpåslitne folk, ja. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.