Gå til innhold

Samira Munir er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor går disse diskusjonene?

Bl a Hegnar Online tror jeg, men jeg har ikke hatt tid til å se etter det.

Skrevet

Hvor går disse diskusjonene?

Bl a Hegnar Online tror jeg, men jeg har ikke hatt tid til å se etter det. Også pakin.no og rights.no så vidt jeg vet.

Gjest grønn på området
Skrevet

ha'kke peiling på hvem det er en gang jeg

men sender kondolanser

Skrevet

ha'kke peiling på hvem det er en gang jeg

men sender kondolanser

Vi får bare håpe det ikke er noe kriminelt i bildet.

Hvis hun tok sitt liv, er det mange som burde skamme seg. Vi snakker om daglige drapstrusler, og ikke -bare- fra sine egne, men også noen andre. Det gjør noe med et menneske.

Skrevet

Rart jeg ikke har hørt dette før. Har de ikke nevnt det på nyhetene noe særlig, det er jo rart. Finner ikke noe om hennes død på VG-nett heller. De pleier jo å få med seg det meste. Stakkars dame.

Skrevet

Rart jeg ikke har hørt dette før. Har de ikke nevnt det på nyhetene noe særlig, det er jo rart. Finner ikke noe om hennes død på VG-nett heller. De pleier jo å få med seg det meste. Stakkars dame.

Det er selvmord, og de pårørende må få beskjed først, derfor står det ikke så mye om det.

Skrevet

Det er selvmord, og de pårørende må få beskjed først, derfor står det ikke så mye om det.

Det rimer ikke helt det heller. Husker han andre politikeren som tok sitt liv, husker ikke navnet. Det kom jo på nyhetene i hopetall med en gang.

Skrevet

Huff, trist.

Merkelig om dette skulle ha vært et selvmord. Æresdrapet i Pakistan denne sommeren, skulle visstnok være et selvmord også. Nei, jeg tror ikke noe på selvmord. Det kan like godt være arrangert sånn.

Når jeg leser den andre linken, der Munir selv uttaler at det "smeller snart" - og at hun har mottatt uttallige drapstrusler, den siste tiden, da stiller jeg en meget sterk tvil til at dette er selvforskyldt.

Skrevet

Det rimer ikke helt det heller. Husker han andre politikeren som tok sitt liv, husker ikke navnet. Det kom jo på nyhetene i hopetall med en gang.

Utallige spekulasjoner er i gang, så saken vil kanskje komme mer fram denne uka for å stoppe jungeltrommene.

Skrevet

De sa det på radioeon og det sto på nettavisene!

Skrevet

Det var svært leit. Hun hadde min fulle respekt for hva hun turde å stå opp for - ikke minst med tanke på hvilke trusler hun stadig mottok.

Og jeg finner det litt overraskende at hun valgte å ta sitt eget liv, men jeg kjenner jo heller ikke noe til hennes

privatliv.

Men jeg ville ikke blitt overrasket om det var andre som tok hennes liv.

Skrevet

Hvis det ligger noe kriminellt bak dette, så har jo noen nettopp flyttet (den bevisste/åpenbare delen av) dette problemet ett hakk opp på skalaen.

"........................................."

Skrevet

Det var svært leit. Hun hadde min fulle respekt for hva hun turde å stå opp for - ikke minst med tanke på hvilke trusler hun stadig mottok.

Og jeg finner det litt overraskende at hun valgte å ta sitt eget liv, men jeg kjenner jo heller ikke noe til hennes

privatliv.

Men jeg ville ikke blitt overrasket om det var andre som tok hennes liv.

Jeg har ikke så stor tro på at noen har drept henne, men at hun kan være drevet er absolutt sannsynlig.

Miljøer rundt FRP har påstått mye som de har blitt ilagt rasismestempel for. Så kommer bl a Munir og bekrefter påstandene, dermed ties hun i hjel.

Kreftene som styrer innvandrerbefolkningen og forholdene for kvinner og barn er så godt hemmmeligholdt av media og gruppen selv at resten av den norske befolkning tror alle lyver når det blir blottlagt.

Ingen norske tror f eks at en selvutnevnt "imam" kan tvinge et helt borettslag i Oslo med et hundretall muslimer i kne og f eks få dem til å undertrykke kvinner og barn på en måte som stammer fra landsbygda i Pakistan. Det begynte i det små for 20 år siden, men ingen i media nevner det med et ord.

Når du også kan lese hos Magazinet at venstresida har gått direkte i forhandlinger med sentrale "myndigheter" i innvandrermiljøene for å påvirke valget i Norge, da forstår jeg hvorfor innvandringspolitikken er slik den er: slepphendt og med en agenda om politisk samarbeid. Når "innvandrermyndighetene" spør "hvor mye mer penger får vi om vi stemmer på dere?" da begynner det å demre hvordan det virker. At enkeltpersoner som ikke er demokratsik valgt kan diktere hva andre skal velge virker utrolig, men slik er det. Det ble også i år obeservert store grupper kvinner som ble gjetet av menn til stemmelokalene og nøye instruert om hvilke stemmesedler de skulle ta.

Skrevet

Jeg har ikke så stor tro på at noen har drept henne, men at hun kan være drevet er absolutt sannsynlig.

Miljøer rundt FRP har påstått mye som de har blitt ilagt rasismestempel for. Så kommer bl a Munir og bekrefter påstandene, dermed ties hun i hjel.

Kreftene som styrer innvandrerbefolkningen og forholdene for kvinner og barn er så godt hemmmeligholdt av media og gruppen selv at resten av den norske befolkning tror alle lyver når det blir blottlagt.

Ingen norske tror f eks at en selvutnevnt "imam" kan tvinge et helt borettslag i Oslo med et hundretall muslimer i kne og f eks få dem til å undertrykke kvinner og barn på en måte som stammer fra landsbygda i Pakistan. Det begynte i det små for 20 år siden, men ingen i media nevner det med et ord.

Når du også kan lese hos Magazinet at venstresida har gått direkte i forhandlinger med sentrale "myndigheter" i innvandrermiljøene for å påvirke valget i Norge, da forstår jeg hvorfor innvandringspolitikken er slik den er: slepphendt og med en agenda om politisk samarbeid. Når "innvandrermyndighetene" spør "hvor mye mer penger får vi om vi stemmer på dere?" da begynner det å demre hvordan det virker. At enkeltpersoner som ikke er demokratsik valgt kan diktere hva andre skal velge virker utrolig, men slik er det. Det ble også i år obeservert store grupper kvinner som ble gjetet av menn til stemmelokalene og nøye instruert om hvilke stemmesedler de skulle ta.

"Det ble også i år obeservert store grupper kvinner som ble gjetet av menn til stemmelokalene og nøye instruert om hvilke stemmesedler de skulle ta."

Men de fikk ikke bli med inn i stemmeavlukkene så strengt tatt kunne kvinnene stemme hva de ville uten at mannen fikk greie på det.

Skrevet

"Det ble også i år obeservert store grupper kvinner som ble gjetet av menn til stemmelokalene og nøye instruert om hvilke stemmesedler de skulle ta."

Men de fikk ikke bli med inn i stemmeavlukkene så strengt tatt kunne kvinnene stemme hva de ville uten at mannen fikk greie på det.

Sant nok, men tror du kvinnene stemte det de fikk beskjed om?

Skrevet

Sant nok, men tror du kvinnene stemte det de fikk beskjed om?

Det gjorde de nok. Dessverre i mange tilfeller.

Skrevet

Igjen benytter du enhver anledning til å spre løse rykter og antagelser. Denne gangen går du til og med over lik, bokstavelig talt. Hvor er dokumentasjonen på det siste avsnittet ditt?

Og for å ha gjort det helt klart: Politiet har sagt at det ikke er noen grunn til å tro at det foreligger noe kriminelt i denne saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...