Gå til innhold

Samira Munir er død

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er forferdelig trist.

trist er det også om man bruker et tragisk dødsfall til å hisse til til frykt og hat.

Skrevet

Igjen benytter du enhver anledning til å spre løse rykter og antagelser. Denne gangen går du til og med over lik, bokstavelig talt. Hvor er dokumentasjonen på det siste avsnittet ditt?

Og for å ha gjort det helt klart: Politiet har sagt at det ikke er noen grunn til å tro at det foreligger noe kriminelt i denne saken.

Jeg har skrevet i et innlegg i denne tråden at jeg ikke tror på noe drap, og håper det ikke er det. Jeg vet hva politiet har uttalt og tror på det.

Ellers forstår jeg ikke hva du mener.

Det jeg omtaler er hennes hjertesaker, akkurat som f eks Aftenposten i sin omtale.

Skrevet

Det er forferdelig trist.

trist er det også om man bruker et tragisk dødsfall til å hisse til til frykt og hat.

Hvem denne "man" er, vet jeg ikke, men martyrer har vi alltid hatt i vår historie, og de har påvirket hele land og startet kriger. Jeg håper ikke vi får en martyr, men håper det kan være en åpen debatt og at damen og hennes hjertesaker ikke blir glemt. De er viktige. Sakene må ikke legges døde selv om damen er død.

All omtale av døde mennesker skaper følelser, men jeg har ikke noe negativt å si om henne, og da skulle det være greit?

Skrevet

Hvem denne "man" er, vet jeg ikke, men martyrer har vi alltid hatt i vår historie, og de har påvirket hele land og startet kriger. Jeg håper ikke vi får en martyr, men håper det kan være en åpen debatt og at damen og hennes hjertesaker ikke blir glemt. De er viktige. Sakene må ikke legges døde selv om damen er død.

All omtale av døde mennesker skaper følelser, men jeg har ikke noe negativt å si om henne, og da skulle det være greit?

Jeg mener ikke at du hisser til hat og frykt, nei, men jeg mener at mange gjør det når de er "sikre" på at hun er drept for det hun sto for og sa.

Uansett er et slikt dødsfall tragisk, mer tragisk blir det om argumentasjoenen hardner ytterligere til.

Skrevet

Jeg mener ikke at du hisser til hat og frykt, nei, men jeg mener at mange gjør det når de er "sikre" på at hun er drept for det hun sto for og sa.

Uansett er et slikt dødsfall tragisk, mer tragisk blir det om argumentasjoenen hardner ytterligere til.

Like tragisk er det om fundamentalistene får operere fritt og skaper farlig splid i vårt fredfylte land.

Som før sagt om JV, så kan man ikke bruke silkehansker mot fundamentalister og udemokratiske ledere som manipulerer sine medmennesker og tar fra dem ressonneringsevnen. Det må brukes jernbeslåtte støvler.

Det skuffer meg at våre venstrepolitikere ønsker å splitte landet ved å ta inn og dulle for fundamentalister og dekke deres handlinger. Sko seg på splid og elendighet. Lurer på om de skjønner at de leker med ilden?

Innvandreravisene er etterhvert fulle av taler mot nordmenn, norsk kultur og politikk. Omtaler og artikler som norske aviser ikke ville tatt inn. Avisene avviser fler og fler fundamentalister som vil fram med groteske budskap.

Skrevet

Like tragisk er det om fundamentalistene får operere fritt og skaper farlig splid i vårt fredfylte land.

Som før sagt om JV, så kan man ikke bruke silkehansker mot fundamentalister og udemokratiske ledere som manipulerer sine medmennesker og tar fra dem ressonneringsevnen. Det må brukes jernbeslåtte støvler.

Det skuffer meg at våre venstrepolitikere ønsker å splitte landet ved å ta inn og dulle for fundamentalister og dekke deres handlinger. Sko seg på splid og elendighet. Lurer på om de skjønner at de leker med ilden?

Innvandreravisene er etterhvert fulle av taler mot nordmenn, norsk kultur og politikk. Omtaler og artikler som norske aviser ikke ville tatt inn. Avisene avviser fler og fler fundamentalister som vil fram med groteske budskap.

Du har rett, begge deler er tragisk.

Så må vi sørge for å jobbe mot begge deler.

Skrevet

Jeg må si jeg tenkte det samme når jeg hørte det. Hvordan vet de at det er selvmord? Men kanskje togføreren så henne alene eller noe sånt?

Skrevet

Jeg må si jeg tenkte det samme når jeg hørte det. Hvordan vet de at det er selvmord? Men kanskje togføreren så henne alene eller noe sånt?

De fant henne liggende ved skinnegangen om natta, men politiet sier det ikke er grunn til mistanke om noe kriminelt. Jeg tror jeg ville undersøkt det nøye om jeg var dem.

Det sa de vel om han derre Gardermoenfyren som datt ut av et hotellvindu. Det var veldig beleilig at også han døde den gangen.

Men jeg tror ikke det er noe særlig å hente på å ta henne av dage. Det må i tilfelle være noen galninger.

Skrevet

De fant henne liggende ved skinnegangen om natta, men politiet sier det ikke er grunn til mistanke om noe kriminelt. Jeg tror jeg ville undersøkt det nøye om jeg var dem.

Det sa de vel om han derre Gardermoenfyren som datt ut av et hotellvindu. Det var veldig beleilig at også han døde den gangen.

Men jeg tror ikke det er noe særlig å hente på å ta henne av dage. Det må i tilfelle være noen galninger.

At det finnes gærninger som likte henne veldig dårlig er vel hevet over tvil .Men hvis de bare fant henne, kan jeg ikke skjønne hvordan de kan fastlå at en så truet person har begått selvmord. Derfor lurer jeg på om hun har blitt observert, uten at dette har kommet frem i media.

Gjest hvil i fred
Skrevet

Hvis de konkluderer med at det er selvmord, så kan det ha flere årsaker. Kanskje hun har snakket om det til de nærmeste. Eller kanskje hun etterlot seg et avskjedsbrev.

Tror uansett ikke politiet ville konkludert med selvmord uten at det var en grunn for det, siden alle vet at hun også var en person med motstandere.

Syns derfor ikke at at utenforstående skallegge seg oppi dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...