Gå til innhold

IT-kunnskaper, web, osv...Lære på nett ?

Anbefalte innlegg

Gjest Jo før jo bedre
Skrevet

Ønsker å forberede mine kunnskaper, både når det gjelder databehandling, og det å lage vevsider. Finnes det sider på nettet der jeg kan lære? Noen tips - anyone??

Fortsetter under...

Skrevet

Det finnes utrolig mange ressurser for å lære å lage websider på nettet. Søk etter xhtml tutorial e.l. Når du har lært nok (x)html til å gjøre du du vil, så lærer du deg stylesheets (css) - som det også finnes nesten ubegrenset med ressurser for på nettet.

"...................................."

Skrevet

Det finnes utrolig mange ressurser for å lære å lage websider på nettet. Søk etter xhtml tutorial e.l. Når du har lært nok (x)html til å gjøre du du vil, så lærer du deg stylesheets (css) - som det også finnes nesten ubegrenset med ressurser for på nettet.

"...................................."

Så kult! Jeg har lært litt sånt en gang i verden, men det gikk i glemmeboken.

Takk for info - selv om den ikke var til meg :)

Skrevet

Så kult! Jeg har lært litt sånt en gang i verden, men det gikk i glemmeboken.

Takk for info - selv om den ikke var til meg :)

Info er til alle, pr.def :-)

Et tips til de som skal begynne å lære å lage websider: Ikke hør på gammeldagse kilder som lærer dere å lage sidelayout vha. tables - lær grunnleggende css layout med én gang, så slipper dere å kaste bort tid på å lære noe som er annenrangs.

".................................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...