Gjest Jo før jo bedre Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Ønsker å forberede mine kunnskaper, både når det gjelder databehandling, og det å lage vevsider. Finnes det sider på nettet der jeg kan lære? Noen tips - anyone?? 0 Siter
Prozak Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det finnes utrolig mange ressurser for å lære å lage websider på nettet. Søk etter xhtml tutorial e.l. Når du har lært nok (x)html til å gjøre du du vil, så lærer du deg stylesheets (css) - som det også finnes nesten ubegrenset med ressurser for på nettet. "...................................." 0 Siter
favn Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det finnes utrolig mange ressurser for å lære å lage websider på nettet. Søk etter xhtml tutorial e.l. Når du har lært nok (x)html til å gjøre du du vil, så lærer du deg stylesheets (css) - som det også finnes nesten ubegrenset med ressurser for på nettet. "...................................." Så kult! Jeg har lært litt sånt en gang i verden, men det gikk i glemmeboken. Takk for info - selv om den ikke var til meg 0 Siter
Prozak Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Så kult! Jeg har lært litt sånt en gang i verden, men det gikk i glemmeboken. Takk for info - selv om den ikke var til meg Info er til alle, pr.def :-) Et tips til de som skal begynne å lære å lage websider: Ikke hør på gammeldagse kilder som lærer dere å lage sidelayout vha. tables - lær grunnleggende css layout med én gang, så slipper dere å kaste bort tid på å lære noe som er annenrangs. ".................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.