Gå til innhold

Og jeg kommer aldri tilbake!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser dette fenomenet i de fleste fora jeg er innom. En eller annen skriver en forsmådd avskjedstale hvor de dyrt og hellig lover å aldri returnere til forumet. Ja, helt til de returnerer.

Noen ganger har de integritet til å innrømme at de tok feil, men de aller fleste kommer tilbake med et nytt nick (og tror de ikke blir gjenkjent..)

Har jo sett eksempler på det samme på DOL også. Husker god ulv i fårikals dyptfølte "avskjed"tale..

Jaja..det er jo litt moro for oss andre :)

Fortsetter under...

Skrevet

Hehe, har selv lest en sånn tale i dag, og det blir jo bare dumt.

Skrevet

Hehe, har selv lest en sånn tale i dag, og det blir jo bare dumt.

Lurer på hva de vil oppnå med slike taler?

Fortelle oss at vi er kjempeteite og at vi går glipp av en barnslig person i fremtiden..? Og hvorfor er det så viktig at vi VET dette tro?

Blir jeg noensinne så sint på DOL, skal jeg forsvinne lydløst som en fjert i en kurvstol, eller hvordan det enn var ;)

Skrevet

Fortelle oss at vi er kjempeteite og at vi går glipp av en barnslig person i fremtiden..? Og hvorfor er det så viktig at vi VET dette tro?

Blir jeg noensinne så sint på DOL, skal jeg forsvinne lydløst som en fjert i en kurvstol, eller hvordan det enn var ;)

En fjert i en kurvstol er forvirret, ikke lydløs. ;)

Skrevet

Er ulven tilbake i ny pels?

Det er få nye her som er morsomme, så jeg tror han er borte for godt.

laguna1365380434
Skrevet

Ja, det er alltid like morsomt! :-D

Særlig når det dukker opp sørgetaler for den forsvunnende forfattet av nick vi aldri har sett før akkurat da ti minutter etterpå;-)

Jeg håper også at jeg har dignity nok til å forsvinne stille om jeg skulle furte på dere en dag, og ikke drive i ukevis å smelle i dørene og fortelle hvor dumme dere er og skrive anonyme innlegg over den kule, høyst savnede smarte og morsomme laguna som aaaldri er her mer;-)

Men har det skjedd noe sånt akkurat nå? Jeg har ikke sett det nemlig,og det vil jeg selvfølgelig gjerne..

Annonse

Skrevet

Er ulven tilbake i ny pels?

Det er få nye her som er morsomme, så jeg tror han er borte for godt.

Borte, nei? Ham kjenner man igjen bare på overskriftene, og han er svært aktiv.

Skrevet

Kan du ikke hinte om hvilket nick som er hans da? Jeg er helt elendig på sånt jeg, å avsløre noen...

Skrevet

Kan du ikke hinte om hvilket nick som er hans da? Jeg er helt elendig på sånt jeg, å avsløre noen...

Det begynner på k og slutter på einstein. :)

Skrevet

Ja, det er alltid like morsomt! :-D

Særlig når det dukker opp sørgetaler for den forsvunnende forfattet av nick vi aldri har sett før akkurat da ti minutter etterpå;-)

Jeg håper også at jeg har dignity nok til å forsvinne stille om jeg skulle furte på dere en dag, og ikke drive i ukevis å smelle i dørene og fortelle hvor dumme dere er og skrive anonyme innlegg over den kule, høyst savnede smarte og morsomme laguna som aaaldri er her mer;-)

Men har det skjedd noe sånt akkurat nå? Jeg har ikke sett det nemlig,og det vil jeg selvfølgelig gjerne..

Det var ikke på DOL denne gangen :)

Skrevet

Det begynner på k og slutter på einstein. :)

Er det ham? Jeg har nå lurt litt på denne typen og lurt på hvem han "tror han er"... Det er jo ikke så lenge navnet hans har virret rundt her, men han virker så innbarka! Ja, da var jo det på plass!

Takk, takk :-)

Skrevet

Er det ham? Jeg har nå lurt litt på denne typen og lurt på hvem han "tror han er"... Det er jo ikke så lenge navnet hans har virret rundt her, men han virker så innbarka! Ja, da var jo det på plass!

Neste gang han skifter nick, så behøver du bare å se etter en nick som skriver ørten besserwisser-innlegg og ørten ensidige fremstillinger av en sak... Og hvis du har lest noen av innleggene hans tidligere, så vet du hvilke hjertesaker han har.

Skrevet

Artig, men også litt trist det der, ja.

Jeg tror vel vi er flere som kommer og går ganske så stille her egentlig ;)

Annonse

Skrevet

Jeg også!

Jeg har jo skiftet nick, men det har jo ingenting med at jeg var sint på DOL og hadde en lang avskjedstale ;o)

Skrevet

Mannen er jo enklere å kjenne igjen enn diare.

Skrevet

...og har vel vært det hele tida. ;)

Skrevet

...og har vel vært det hele tida. ;)

Ja, under utallige nick, men alltid like lett gjenkjennelig.

Skrevet

Ja, under utallige nick, men alltid like lett gjenkjennelig.

Jepp. :)

Skrevet

Han har nytt hver fredag -eller noe sånt! :-)

Skrevet

En fjert i en kurvstol er forvirret, ikke lydløs. ;)

morsomt! :) *må huske*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...