Gå til innhold

Terteskjell

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi fikk servert terteskjell i forbindelse med en lunsj på et møte jeg deltok i, for en tid tilbake. Jeg syns det var knakende godt.

Nå har jeg kjøpt skjell, men vet ikke hva jeg skal fylle dem med.

Noen med gode forslag til hva jeg kan ha oppi?

Nam Nam***

Fortsetter under...

ikke fast nick
Skrevet

Kok opp hvit saus, og i den blander du oppskåret fiskepudding, kokte poteter, hermetiserte sjampinjonger, erter og gulrøtter (bland gjerne inn væsken fra boksen). Ha også i reker. Smak til med enten muskat eller karri-krydder (eller hva du foretrekker). Terteskjellene varmer du i ovnen før servering. Server gjerne med en frisk salat, loff og smør til.

Skrevet

Kok opp hvit saus, og i den blander du oppskåret fiskepudding, kokte poteter, hermetiserte sjampinjonger, erter og gulrøtter (bland gjerne inn væsken fra boksen). Ha også i reker. Smak til med enten muskat eller karri-krydder (eller hva du foretrekker). Terteskjellene varmer du i ovnen før servering. Server gjerne med en frisk salat, loff og smør til.

*Takk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...