Gjest printa Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Vi fikk servert terteskjell i forbindelse med en lunsj på et møte jeg deltok i, for en tid tilbake. Jeg syns det var knakende godt. Nå har jeg kjøpt skjell, men vet ikke hva jeg skal fylle dem med. Noen med gode forslag til hva jeg kan ha oppi? Nam Nam*** 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kok opp hvit saus, og i den blander du oppskåret fiskepudding, kokte poteter, hermetiserte sjampinjonger, erter og gulrøtter (bland gjerne inn væsken fra boksen). Ha også i reker. Smak til med enten muskat eller karri-krydder (eller hva du foretrekker). Terteskjellene varmer du i ovnen før servering. Server gjerne med en frisk salat, loff og smør til. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Kok opp hvit saus, og i den blander du oppskåret fiskepudding, kokte poteter, hermetiserte sjampinjonger, erter og gulrøtter (bland gjerne inn væsken fra boksen). Ha også i reker. Smak til med enten muskat eller karri-krydder (eller hva du foretrekker). Terteskjellene varmer du i ovnen før servering. Server gjerne med en frisk salat, loff og smør til. *Takk* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.