Gjest bromsen Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Sliter jeg med alkoholen da? 0 Siter
sheba Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kommer vel helt ann på anledningen det da.. Er du alene, og drikker du deg ofte full midt i uka , osv.... Du bør vel gi litt fler opplysninger før noen kan svare ja eller nei på spørsmålet ditt.. 0 Siter
Gjest bromsen Skrevet 15. november 2005 Skrevet 15. november 2005 Kommer vel helt ann på anledningen det da.. Er du alene, og drikker du deg ofte full midt i uka , osv.... Du bør vel gi litt fler opplysninger før noen kan svare ja eller nei på spørsmålet ditt.. Nå er jeg alene, men har hatt bedre kompiser enn de jeg hadde i kveld... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Selvfølgelig må du ha alkoholproblemer hvis du drikker alkohol på en tirsdag. 0 Siter
Gjest alco Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Selvfølgelig må du ha alkoholproblemer hvis du drikker alkohol på en tirsdag. Den der var ironisk. Men hvis en av mine nærmeste satt alene og drakk seg full midt i uka - i hvertfall hvis det var både mandag og tirsdag, for å si det sånn - så ville jeg nå bli litt bekymret, da. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Den der var ironisk. Men hvis en av mine nærmeste satt alene og drakk seg full midt i uka - i hvertfall hvis det var både mandag og tirsdag, for å si det sånn - så ville jeg nå bli litt bekymret, da. Ja, hvis en av mine satt og drakk seg full, alene, flere dager i uka, så ville jeg i hvert fall begynt å lure på hva han drev med, uten at jeg umiddelbart hadde gått for en alkoholproblem-teori. Men skapningen over ga ikke flere opplysninger enn at han var full i går, og kun basert på det er det naturligvis umulig å svare ham. 0 Siter
Gjest alco Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ja, hvis en av mine satt og drakk seg full, alene, flere dager i uka, så ville jeg i hvert fall begynt å lure på hva han drev med, uten at jeg umiddelbart hadde gått for en alkoholproblem-teori. Men skapningen over ga ikke flere opplysninger enn at han var full i går, og kun basert på det er det naturligvis umulig å svare ham. Sant nok ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ja, du sliter i alle fall den tirsdagen! 0 Siter
Frøken eple Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ja, du sliter i alle fall den tirsdagen! Evnt. onsdagen etter... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Aner ikke. Det vet du nok best selv. Jeg drakk også alkohol i går, men tror ikke jeg har problemer med alkoholen av den grunn. 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Evnt. onsdagen etter... Jepp - jeg erindrer vagt en slik onsdag - spydde på jobben og ble sendt hjem av sjefen 0 Siter
pablito Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nå er jeg alene, men har hatt bedre kompiser enn de jeg hadde i kveld... Svirebrødre kalles det.Hvem spanderte? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Svirebrødre kalles det.Hvem spanderte? Skjønner ikke helt problemet med en tirsdag? Om jeg skulle dette utpå og bli full på en tirsdag, ja, så var jeg vel fyllesjuk onsdag, muligens enda litt uggen på torsdag også, og fredag, lørdag og søndag hadde passert i ettertenksom og kanskje litt avholdende stillhet fra min side. En øl til maten bare, kanskje? Men om jeg var drita på tirsdag, og så kastet meg over bart brennevin og hundre øl på fredag igjen, - da hadde jeg nok bekymret meg! 0 Siter
Frøken eple Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jepp - jeg erindrer vagt en slik onsdag - spydde på jobben og ble sendt hjem av sjefen He, he. Ikke bra. Jeg kom på jobb uten stemme da jeg hadde telefonjobb - fordi jeg hadde vært ute og feiret cupfinalen... pinlig! 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 He, he. Ikke bra. Jeg kom på jobb uten stemme da jeg hadde telefonjobb - fordi jeg hadde vært ute og feiret cupfinalen... pinlig! hihi! jeg hadde drukket absint med en forfatter - det er veldig dumt - men morsomt da det sto på! :-) 0 Siter
Babette Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ikke hvis det hele er under kontroll. Det er selvsagt ikke noe mer skadelig å drikke på en tirsdag enn en fredag. Men hvis du f. eks. kun hadde tenkt å ta en øl til maten og endte opp full og ike klarte å stå opp for å gå på jobb i morges - da blir det straks verre. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 hihi! jeg hadde drukket absint med en forfatter - det er veldig dumt - men morsomt da det sto på! :-) Oj, hørtes spennende ut! 0 Siter
fresja Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Er du full hver tirsdag, har du (eller kommer til å få) et problem. Er du for første gang full på en tirsdag, er det ok. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.