Gå til innhold

Kjøpe Mp3 for 6 kr skiva?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Dette er like ulovlig som nedlasting via P2P. Hvorfor gi penger til russisk mafia?

Skrevet

Dette er like ulovlig som nedlasting via P2P. Hvorfor gi penger til russisk mafia?

sorry - det visste jeg ikke!

Skrevet

Og hvordan vet du dette?

Skrevet

Og hvordan vet du dette?

Ba webmaster fjerne det jeg - -om det ikke er lov er det jo pinlig å ha lagt det ut.

Gjest Mikkwert
Skrevet

Ba webmaster fjerne det jeg - -om det ikke er lov er det jo pinlig å ha lagt det ut.

Vet du hvem Webmaster er og har mailadressen til vedkommende, ettersom du ikke har postet et slikt innlegg under Webmaster-forumet?

Annonse

Skrevet

Det er feil. Tjenesten er prøvd for retten i Russland og funnet lovlig da den regnes som betalt kringkasting der borte, og er ikke noe mafiaforetagende.

Det har vært endel diskusjon på nettet om det er lovlig å bruke denne tjenesten i Norge, og så langt tyder alt på at det er det.

Skrevet

Det er feil. Tjenesten er prøvd for retten i Russland og funnet lovlig da den regnes som betalt kringkasting der borte, og er ikke noe mafiaforetagende.

Det har vært endel diskusjon på nettet om det er lovlig å bruke denne tjenesten i Norge, og så langt tyder alt på at det er det.

så bra daaaa! men nå sletter vel webmaster denne tråden når h*n ser mailen - :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...