Line Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Er det noen som kan hjelpe meg å finne teksten til denne låten? 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Du kan begynne med å søke på miss you LOVE =) Forsøkt google eller lyrics.com? 0 Siter
Frøken eple Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Her er noen: http://www.lyricsondemand.com/m/mariamenalyrics/ men fant ikke miss you lot der... kanskje jeg er blind. 0 Siter
Gjest rewa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Uansett om det ikke er tema, så syns jeg Maria Mena er dritdårlig. Alle låtene i samme tempo, samme stil, og hun har så ekkelt mye luft på stemmen at det til å grine av. 0 Siter
Line Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Uansett om det ikke er tema, så syns jeg Maria Mena er dritdårlig. Alle låtene i samme tempo, samme stil, og hun har så ekkelt mye luft på stemmen at det til å grine av. Det synes ikke jeg... akkurat den sangen har en spesiell mening for meg. 0 Siter
Gjest Kortulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det synes ikke jeg... akkurat den sangen har en spesiell mening for meg. Akkurat denne sangen? Den kom jo ut på CD i går.. 0 Siter
Line Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Akkurat denne sangen? Den kom jo ut på CD i går.. Mulig, jeg har hørt den masse i det siste... hun hadde jo minikonsert med den på VG-nett her om dagen og. Men akkurat den sangen ja... får tårene til å trille. Hver gang! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.