Aryane Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 På min maskin har jeg to kontoer; min egen og en gjestekonto, min egen er passordbeskyttet, hvordan kan jeg få gjestekontoen til å bli det også? 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 På Windows XP er det her: Start-Kontrollpanel-Brukerkontoer. Der skal du kunne administrere kontoer. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 På Windows XP er det her: Start-Kontrollpanel-Brukerkontoer. Der skal du kunne administrere kontoer. Ja så langt kom jeg også, men finner ikke ut hvordan jeg får passord på gjestekontoen 0 Siter
citoyen Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gjestekontoen er ikke en vanlig brukerkonto. Skru av gjestekontoen, og opprett en ny konto med passord som besøkende kan bruke. 0 Siter
Aryane Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Gjestekontoen er ikke en vanlig brukerkonto. Skru av gjestekontoen, og opprett en ny konto med passord som besøkende kan bruke. Takk for svar! Der fikk jeg fikset det! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.