Gå til innhold

Hvilken kategori tilhører du?

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous2005
Skrevet

1. Aldri vært utro, fordømmer dem som har vært det.

2. Aldri vært utro, men kan ikke utelukke at det kommer til å skje en gang.

3. Har vært utro en gang/noen få ganger - men skammer deg veldig.

4. Har vært utro en gang/noen få ganger - men angrer ikke.

5. Er utro for tiden.

6. Annet alternativ.

Svar gjerne med anonymt nick - her er det viktig å få ærlige svar. Jeg tilhører desverre kategori 5, og derfor er jeg anonym i dag.

Jeg ønsker bare å få et bilde på hvor mange hemmeligheter det egentlig skjuler seg bak husveggene rundt i landet.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• Babette

3

• Atene

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Anonym? Næh :-)

Jeg hører nok til kategori 1, ja. Det betyr ikke at jeg aldri kan ha _forståelse_ for det, men akseptere det gjør jeg absolutt ikke.

"...................................."

Gjest Anonymous2005
Skrevet

Anonym? Næh :-)

Jeg hører nok til kategori 1, ja. Det betyr ikke at jeg aldri kan ha _forståelse_ for det, men akseptere det gjør jeg absolutt ikke.

"...................................."

Det er jo ikke så skummelt å bruke eget nick når man tilhører kategori 1, da...

:-)

Skrevet

Det er jo ikke så skummelt å bruke eget nick når man tilhører kategori 1, da...

:-)

Sant nok :-)

".................................."

Gjest nei ikke nå........
Skrevet

2. Aldri vært utro, men kan ikke utelukke at det kommer til å skje en gang.

Skal jeg være ærlig må jeg nok plassere meg selv på alternativ 2: Aldri vært utro, men kan ikke utelukke at det kommer til å skje. Hadde nok vært utro i dag jeg, hvis jeg hadde hatt mulighet med en jeg har blitt svært, svært forelsket i.

Hadde du spurt for noen få måneder siden hadde jeg definift svart alternativ 1.

Annonse

Skrevet

Jeg er nr. 1.

Har aldri vært utro og vil nok aldri være det heller.

Har hatt utro partnere og det var ikke godt å finne ut.

Men det var en gang da jeg var ung jeg klarte å skjønne at noen faktisk var det.

Det var med far til mine barn, og han flørtet med mange, bare ikke med meg. Sur og tverr hjemme, viste misnøye med de kiloene jeg hadde fått etter barn nr. to og tok ikke i meg med ei ildtang engang. Dessuten var han svært begeistret for ei på jobben sin, som han senere flyttet sammen med.

Da skjønte jeg at om folk har det slik og alikavel fortsetter forholdet da er helt klart mulighetene til stede.

Tingen for meg er at jeg ikke ser grunn til å bli i et slikt forhold, derfor tok jeg også to små barn - det ene tre måneder gammelt - og flyttet.

Så jeg har all tro på at jeg vil være en kategori 1 resten av livet også.

Skrevet

Alternativ 3 desverre. Men det var en og bare en gang, og jeg ble voksen av den erfaringen. Skammer meg blir et altfor svakt ord.

Skrevet

Her mangler det et alternativ. Fordømme er et sterkt ord. Man kan fordømme handlingen, men ikke personen.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg er en kategori 6.

Det betyr at jeg har vært utro en gang i et gammelt forhold.

Jeg angrer ikke, fordi det har lært meg at jeg aldri vil være utro i mitt nåværende forhold. Jeg lærte at man lager ganske grundig kaos i sitt eget følelsesliv når man involverer seg med en annen.

Jeg har aldri vært utro med min nåværende elskede, og det håper jeg at jeg aldri kommer til å bli. Det ville være totalt ødeleggende.

Skrevet

6. Har vært utro en rekke ganger (ca. 20) i tidligere ekteskap, men er nå så monogam som det går an å bli.

Har ikke så mye som sett på en annen mann enn kjæresten på snart seks år, og kommer aldri mer til å være utro.

Skrevet

Jeg vil gjøre den om til, aldri vært utro, kommer aldri til å være det, men jeg fordømmer ikke dem som har vært det avhengig av situasjon.

Annonse

Gjest Anonymous2005
Skrevet

Her mangler det et alternativ. Fordømme er et sterkt ord. Man kan fordømme handlingen, men ikke personen.

"Her mangler det et alternativ."

Det gjør det da ikke, i alt. 6 kan du fylle ut det du vil :-)

Gjest Utro mange ganger
Skrevet

6. Annet

I mitt forrige forhold var jeg utro mange ganger. Både mange ganger, og med mange.

I mitt nåværende forhold (9 år) har jeg ikke vært det, og kommer ikke til å være det.

Skrevet

"Her mangler det et alternativ."

Det gjør det da ikke, i alt. 6 kan du fylle ut det du vil :-)

Her var jeg litt kjapp, ja. Jeg sluttet å lese da jeg kom til det som var uaktuelt for meg, og regnet med at det ble verre og verre nedover,

Altså: 6. Har aldri vært utro, fordømmer utroskap, men ville forsøke å tilgi hvis vedkommende var ærlig med meg. Har dog ingen garanti for at jeg klarer det.

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Og det blir en omskrivning av ditt pkt. nr 1:

Aldri vært utro, men fordømmer ikke alle dem som har vært det - selv om jeg fordømmer mange av dem.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...