Gå til innhold

Hvilken kategori tilhører du?

Anbefalte innlegg

skorpionfisken
Skrevet

7. Har aldri vært utro, og håper at jeg slipper å komme i den situasjonen. Skal gjøre mitt til at det ikke skjer. Fordømmer ikke de som velger å være utro.

Fortsetter under...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Goliath

3

• Babette

3

• Atene

2

• mil1365380270

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Hanneline
Skrevet

1. Aldri vært utro, fordømmer dem som har vært det.

Gjest what we call
Skrevet

6. Har vært utro en rekke ganger (ca. 20) i tidligere ekteskap, men er nå så monogam som det går an å bli.

Har ikke så mye som sett på en annen mann enn kjæresten på snart seks år, og kommer aldri mer til å være utro.

Hadde du sex med 20 forskjellig menn mens du var gift? *sjokka*

Skrevet

Hmm. Definer utroskap...

Altså, først tenkte jeg at jeg var alternativ 1 (evt. minus fordømmingen og pluss at jeg _vet_ at jeg aldri kommer til å være utro).

Så tenkte jeg på at jeg fant min kjære mens jeg var sammen med en annen. Men, jeg gjorde det jo slutt med samboeren før det skjedde noe særlig fysisk, da. Men, det er kanskje mental utroskap?

Annonse

Skrevet

Hadde du sex med 20 forskjellig menn mens du var gift? *sjokka*

Jeg hadde nok det, ja.

Det høres nok litt tvilsomt ut, og er selvsagt ikke noe jeg går og forteller til kreti og pleti.

Kjæresten min bryr seg ikke noe om det. Og han stoler på meg. Det har han også grunn til. Jeg har rast fra meg. Pluss at jeg kun er interessert i ham.

Men jeg skjønner godt at du er sjokkert. Det er jeg vel på sett og vis selv også.

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Og det blir en omskrivning av ditt pkt. nr 1:

Aldri vært utro, men fordømmer ikke alle dem som har vært det - selv om jeg fordømmer mange av dem.

Enig med deg.

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Aldri vært utro, men fordømmer ikke alle dem som har vært det - selv om jeg fordømmer mange av dem.

Den er bra.

Kunne hengt meg på den hadde det ikke vært for en liten idiotisk dum feil i tenårene... :o(((

skammer seg

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Henger meg på Goliaths kategori.

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Goliaths kategori kan jeg også slutte meg til :o)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Nr. 6 - Annet.

:)

Denne slutter jeg meg til!

Annonse

Skrevet

Nr. 6 - Annet.

Jøss - men godt å se at det er flere av oss:-)

Skrevet

Jeg savner kategorien der jeg kan svare at jeg aldri har vært utro uten å fordømme andre som er det (i alle fall uten å kjenne grunnen).

Dette får bli et svar som går under nr 6 - annet alternativ det, da.

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

Jeg savner kategorien der jeg kan svare at jeg aldri har vært utro uten å fordømme andre som er det (i alle fall uten å kjenne grunnen).

Dette får bli et svar som går under nr 6 - annet alternativ det, da.

Goliath har laget den kategorien du savner litt lenger nede i tråden!

Som du ser, så er jeg en av mange som er enige med ham :)

Skrevet

Jeg hadde nok det, ja.

Det høres nok litt tvilsomt ut, og er selvsagt ikke noe jeg går og forteller til kreti og pleti.

Kjæresten min bryr seg ikke noe om det. Og han stoler på meg. Det har han også grunn til. Jeg har rast fra meg. Pluss at jeg kun er interessert i ham.

Men jeg skjønner godt at du er sjokkert. Det er jeg vel på sett og vis selv også.

Hvis det er ham du har skrevet om før, var det jo ikke akkurat sånn at du svinet til noe som var perfekt fra før, heller en reaksjon på omstendighetene?

Derfor jeg har med nr. 2, man vet aldri hva som skjer her i livet.

Skrevet

Goliath har laget den kategorien du savner litt lenger nede i tråden!

Som du ser, så er jeg en av mange som er enige med ham :)

OK. Da er vi på lag med Goliath, da.

:o)

Skrevet

3. Har vært utro i ett tilfelle,men det var etter å ha vært 100 % trofast i 8 1/2 år. Da sang ekteskapet på siste verset, og jeg traff den "store" kjærligheten liksom...

Jeg er helt klart MOT utroskap, synes ikke det er greit, men jeg FORSTÅR det i noen tilfeller... Blir derimot kvalm av å se hvordan mange herjer notorisk på byen og i jobbsammenheng osv...

Skrevet

Alternativ 6.

Jeg har aldri vært utro men fordømmer ikke dem som har vært det.

Er det ikke på tide at vi begynner å feie for egen dør og slutter å fordømme andre som gjør noe annet enn oss selv.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...