Dorthe Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jøss - men godt å se at det er flere av oss:-) Jeg henger meg også på den som du ser høyere opp i tråden ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 2. Jeg hadde nok mislikt meg selv sterkt om jeg var utro, men jeg ser at det ikke er en umulighet. Ikke i form av et lengere forhold, med mange muligheter til å trekke seg, men kanskje et kyss? Jeg hadde heller ikke hatt en helt grusom reaksjon skulle samboer kysse/rote med noen en kveld. Ikke akseptabelt, men sånt kan skje. Men skulle det skje en av oss, så er nok pengene mine på meg selv 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Alternativ 4,må vel det bli. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Alternativ 6. Jeg har aldri vært utro men fordømmer ikke dem som har vært det. Er det ikke på tide at vi begynner å feie for egen dør og slutter å fordømme andre som gjør noe annet enn oss selv. Jeg fordømmer ingen jeg, så lenge jeg ikke blir utsatt for det selv;o) 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg er vel alternativ 1, bortsett fra at jeg ikke fordømmer de som har vært det... Så kanskje jeg heller er alternativ 6, da? Annet? 0 Siter
Gjest kalendria Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nr. 6 - Annet. Og det blir en omskrivning av ditt pkt. nr 1: Aldri vært utro, men fordømmer ikke alle dem som har vært det - selv om jeg fordømmer mange av dem. Her passer jeg også inn. Godt noen tar ansvar og lager noen kategorier vi kan kjenne oss igjen i... 0 Siter
Gjest inalina Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 dette er meg: 1. Aldri vært utro, fordømmer dem som har vært det. 0 Siter
org Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Aldri vært utro, men fordømmer IKKE andre. Kan ikke i min vildeste fantasi tro at jeg noen gang kommer til å være utro. 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Her passer jeg også inn. Godt noen tar ansvar og lager noen kategorier vi kan kjenne oss igjen i... :-) 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvis det er ham du har skrevet om før, var det jo ikke akkurat sånn at du svinet til noe som var perfekt fra før, heller en reaksjon på omstendighetene? Derfor jeg har med nr. 2, man vet aldri hva som skjer her i livet. Det kan nok stemme. Vi fikk en dårlig start, og fortsettelsen ble enda verre. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.