Patsi Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gutt 17 Gutt 15 Jente 13 Jente 23 Gutt 21 Dame 75 Tips som fører til løsning på julepresangproblem, belønnes rikelig :-) 0 Siter
Gjest trultemor25 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jente 23, bor hun fremdeles hjemme? Hvis ikke kan jo noen hus-ting gjøre seg som julegave. Brødrister, toastjern, vaffeljern, vannkoker, skåler og boller, taco-sett. Ja, du kan begynne å gi henne sånn tacosett, en del til hver jul og bursdag, for det er såppas dyrt totaltsett. Eller litt dyre vinglass, ett eller to til hver jul/burdag. Da har du løst gaveproblematikken til henne for flere år fremover. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jente 23: gavekort på Hennes og Mauritz Jente 13: falske løsnegler, lipgloss, neglelakk e.l. (hvis hun er den type jente) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 SENGETØY hvor kjedelig du er flisa! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jente 13: Stilig belte (de store stygge gullbeltene er in på litt større ihvertfall), sminke, veske Jente 23: Veske, machende sjal og hansker, ting til leilighet som en annen foreslo, slike lange perlesmykker dame 75: cognac, også her kan perlesmykker være ok å gi (det er moderne hos yngre, men tror det slår an hos eldre også) Guttene? Aner ikke 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jente 13: Stilig belte (de store stygge gullbeltene er in på litt større ihvertfall), sminke, veske Jente 23: Veske, machende sjal og hansker, ting til leilighet som en annen foreslo, slike lange perlesmykker dame 75: cognac, også her kan perlesmykker være ok å gi (det er moderne hos yngre, men tror det slår an hos eldre også) Guttene? Aner ikke på dame 75 mente jeg likør, ikke cognac. Som oftest liker damene likør 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 gavekort til alle. fotbadmassasje til 75åring 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 hvor kjedelig du er flisa! Ikke si det da - jeg har jo handlet endel sånt alt! hehe Jeg hater å kjøpe julepresanger- det blir aldri bra nok -dessuten har jeg lyst til å bruke penga på meg sjøl 0 Siter
fresja Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Vi fikk noen gode tips her i går: http://wowshop.no/ Ellers tenkte jeg å lage smykker til jentene i familien. Vi får kjøpt perler på hobbybutikk, men ferdige smykke er også i salg på diverse butikker. En venninne har laget 3 stk allerede, og da startet hun fredag kveld. 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ikke si det da - jeg har jo handlet endel sånt alt! hehe Jeg hater å kjøpe julepresanger- det blir aldri bra nok -dessuten har jeg lyst til å bruke penga på meg sjøl min mor kjøper også alltid sengetøy (ikke til oss). Det er jo enkelt, men jeg er kjempelei av å få det. Vi har lagret vekk MASSE. Virker som alle synes det er lure julegaver;) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Vi fikk noen gode tips her i går: http://wowshop.no/ Ellers tenkte jeg å lage smykker til jentene i familien. Vi får kjøpt perler på hobbybutikk, men ferdige smykke er også i salg på diverse butikker. En venninne har laget 3 stk allerede, og da startet hun fredag kveld. jeg skal også lage smykker:) Skal ut og kjøpe perler imorgen. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jeg skal også lage smykker:) Skal ut og kjøpe perler imorgen. Så gøy! Hva kjøper dere inn, hvor mye blir det i ca pris, og hvordan gjør dere det? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Så gøy! Hva kjøper dere inn, hvor mye blir det i ca pris, og hvordan gjør dere det? Jeg så et sett til litt under 200. Var en del forskjellige perler og tråd. Det er gøy at det er slike smykker som er moderne nå. Det virker jo kjempeenkelt å lage. Jeg har aldri laget det før, men jeg har slike smykker selv og det ser ikke ut som om det er ingeniørjobb ihvertfall:) 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg så et sett til litt under 200. Var en del forskjellige perler og tråd. Det er gøy at det er slike smykker som er moderne nå. Det virker jo kjempeenkelt å lage. Jeg har aldri laget det før, men jeg har slike smykker selv og det ser ikke ut som om det er ingeniørjobb ihvertfall:) Kult! Trodde det bare fantes sånne sett til barn, jeg. Kan du navnet på noen hobbybutikker? Er litt grønn på det området....! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Kult! Trodde det bare fantes sånne sett til barn, jeg. Kan du navnet på noen hobbybutikker? Er litt grønn på det området....! Tror det var det var i reklamen for "hobbykjelleren" jeg så det. Det ligger på et senter i Bergen. Vet ikke om det er en kjede eller om det kun er den butikken. Det er nok flere som har slike sett. 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 min mor kjøper også alltid sengetøy (ikke til oss). Det er jo enkelt, men jeg er kjempelei av å få det. Vi har lagret vekk MASSE. Virker som alle synes det er lure julegaver;) lett og pent å pakke inn! :-) 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 SENGETØY Enig! Åhhh i kveld skal jeg ligge med Høie Damask *godt, hehe* 0 Siter
nilia Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Spør dem hva de ønsker seg! Dame 75: cd, dobbelt vaffeljern, bøker, konfekt, genser, ullvangsokker dersom hun fryser lett på bena, fuglehus, en god fuktighetskrem, gavepakning med såpe/boblebad, parfyme, pyntenål, sjerf, kirsebærvin eller annen alkohol hun er glad i, en kurv med noen av disse tingene + "matvarer" , Er veldig vanskelig når man ikke kjenner personene. Er de andre guttene og jentene i familie? Feirer de jul sammen? Hvor mye skal du bruke på hver enkelt av dem? Hvis man vet det, så er det mye enklere å komme med forslag. Hvis du ikke skal gjøre forskjell på dem, og de samtidig feirer jul sammen, så kan det kanskje være lurt å kjøpe f.eks hvert sitt gavekort på en cd ! 0 Siter
cecily Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Tror det var det var i reklamen for "hobbykjelleren" jeg så det. Det ligger på et senter i Bergen. Vet ikke om det er en kjede eller om det kun er den butikken. Det er nok flere som har slike sett. Dersom det er den jeg tror, så ligger den i Olav Kyrres gate, ikke i et kjøpesenter. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.