Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Dersom det er den jeg tror, så ligger den i Olav Kyrres gate, ikke i et kjøpesenter. den ligger i lagunen også. 0 Siter
Speak Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Tenkte å kjøpe busskort til min bestemor på 78. Gavekort på et senter har falt i smak hos gutter mellom 13-17 i fjor i hvertfall. Da kunne de handle det de ønsket seg. T.o.m. på salg. Jeg har også handlet inn badehåndkler som jeg har brodert på navn. Alle i min familie har fått det, og jeg tror alle har satt pris på det. Greit på stranda eller da man skal ha gyn/svømming 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Tenkte å kjøpe busskort til min bestemor på 78. Gavekort på et senter har falt i smak hos gutter mellom 13-17 i fjor i hvertfall. Da kunne de handle det de ønsket seg. T.o.m. på salg. Jeg har også handlet inn badehåndkler som jeg har brodert på navn. Alle i min familie har fått det, og jeg tror alle har satt pris på det. Greit på stranda eller da man skal ha gyn/svømming Ja det kan nok være greit å ha håndklær med navn på når man er til gyn *LOL* 0 Siter
cecily Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 den ligger i lagunen også. Gjør det det? Da er det sikkert en kjede da. 0 Siter
Speak Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ja det kan nok være greit å ha håndklær med navn på når man er til gyn *LOL* Tror det er dagen min i dag. Andre kommentar ang. skrivefeil. Tenkte nok på gyM *ler* 0 Siter
Gjest noen ting Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Gutt 17 pc-spill eller gavekort cd Gutt 15 det samme som gutt 17 Jente 13 sminke, veske, skjerf og votter, en bok Jente 23 veske, sminkeveske, sjal, cd Gutt 21 hansker Dame 75 fleeceteppe, sjal, fotoalbum med bilder i, bok om hjemstedet 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Enig! Åhhh i kveld skal jeg ligge med Høie Damask *godt, hehe* Det ønsker jeg meg - det er dyyyyrt! 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det ønsker jeg meg - det er dyyyyrt! Ikke når du kjøper 2. sortering. Vi fikk for under halve prisen, og det er utrolig godt å ligge i. Mønsteret var visst litt skjevt, men det er umulig å se 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Kult! Trodde det bare fantes sånne sett til barn, jeg. Kan du navnet på noen hobbybutikker? Er litt grønn på det området....! var og kjøpte perler og sånt idag. Ikke kjøp sett. Det er MYYE billigere å kjøpe løse deler. Det var hun i butikken som frarådet meg å kjøpe sett. Kjempegrei dame. Jeg begynte å perle isted, og jeg er snart ferdig! Det blir like fint som det dyre jeg kjøpte til nesten 300 kr. Dette som jeg lager selv, kommer på under 100 0 Siter
bb71 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ikke når du kjøper 2. sortering. Vi fikk for under halve prisen, og det er utrolig godt å ligge i. Mønsteret var visst litt skjevt, men det er umulig å se Hvor får man tak i det da???? 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 var og kjøpte perler og sånt idag. Ikke kjøp sett. Det er MYYE billigere å kjøpe løse deler. Det var hun i butikken som frarådet meg å kjøpe sett. Kjempegrei dame. Jeg begynte å perle isted, og jeg er snart ferdig! Det blir like fint som det dyre jeg kjøpte til nesten 300 kr. Dette som jeg lager selv, kommer på under 100 Takk for tipset! Gleder meg til å sette igang =) 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvor får man tak i det da???? På vanlige butikker der de selger sånt. Av og til tømmer de lageret for varer de ikke kan selge for full pris. Da kommer de med tilbudsbord. Vi kjøpte et sett til 500 kr, som egentlig kostet 1100! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.