skorpionfisken Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Dere dolere som vet alt? Har snart bursdag, og så er det jul snart. Får spørsmål fra sambo, barn og foreldre om hva jeg ønsker meg. Jeg har det egentlig bra jeg som det er. Men barna freser når jeg sier jeg ønsker meg snille barn. Sambo vil gjerne gi litt mer enn en blomsterbukett og foreldrene mine har råd til litt og vil gjerne gi... Så sitter jeg her da og grubler litt....? Hjelp? 0 Siter
Freya Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg ønsker meg bærbar PC til jul, bare et forslag. 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 SPA Fotpleie sånne "dameting" man sjelden tar seg råd til... 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gavekort på klær? Eller akkurat det du selv aldri tar deg råd til å bruke penger på. 0 Siter
Gjest dina2 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 gavekort på spa, ryggmassasje, fotpleie, ansiktspleie eller frisørtime. Ullvangsokker, nytt sengetrekk(jeg har dobbeldyne og der er svindyrt med nye trekk. Turiform har forresten mange fine),badeolje. Sex og singelliv på dvd evt. friends. God Te fra taras, gavekort på kakestykker fra aunegården. 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg ønsker meg bærbar PC til jul, bare et forslag. jeg også - *sikle* 0 Siter
Freya Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 jeg også - *sikle* Ikke sikle på tastaturet... Det blir så ekkelt å skrive etterpå. 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ikke sikle på tastaturet... Det blir så ekkelt å skrive etterpå. ingen fare - er så underbitt at alt blir samla opp! 0 Siter
Freya Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 ingen fare - er så underbitt at alt blir samla opp! Åja, kjekt da! Litt upraktisk når du skal ut i regnværet, kanskje? 0 Siter
flisa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Åja, kjekt da! Litt upraktisk når du skal ut i regnværet, kanskje? Gå ut? *ser seg forvirret omkring* 0 Siter
Freya Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gå ut? *ser seg forvirret omkring* Best å holde seg inne, ja. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 ønsk deg barnevakt og ei helg på spa hotell. Hvor mannen din kan overøse deg med sin kjærlighet (og du han),et smykke og dans. Og en flott middag i nyinnkjøpt tøy til begge 0 Siter
Aryane Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Litt dyre hudpleieprodukter som du ikke unner deg selv så ofte. 0 Siter
Dorthe Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg ønsker meg bærbar PC til jul, bare et forslag. Det kjøpte jeg i bursdagspresang til meg sjøl. 0 Siter
Freya Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det kjøpte jeg i bursdagspresang til meg sjøl. Ja, det er vel noe slikt jeg også må gjøre hvis jeg skal få det. 0 Siter
bb71 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Sjal, frisørtime, fotterapi, soneterapi, aromaterapi, londontur, restaurantbesøk, gavekort på klær, vin, helsestudio-årskort, abbonent på blad, perler/tråder/låser så du kan lage smykker selv, piano, spill (kokkelimonke, risk...), ullundertøy, kniv, primus, gameboy, playstadion, gavekort Ikea/bohus osv., sko, morgenkåpe, espressomaskin, krumkakejern. F.eks..... 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Sjal, frisørtime, fotterapi, soneterapi, aromaterapi, londontur, restaurantbesøk, gavekort på klær, vin, helsestudio-årskort, abbonent på blad, perler/tråder/låser så du kan lage smykker selv, piano, spill (kokkelimonke, risk...), ullundertøy, kniv, primus, gameboy, playstadion, gavekort Ikea/bohus osv., sko, morgenkåpe, espressomaskin, krumkakejern. F.eks..... Piano? Ellers var lista de fint inspirerende. Noe har jeg jo da, men noe av det andre var fint å huske på. Takker for inspill :-) 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Frustrerte Fruer på DVD? Hehe, neiii. Jeg er ikke så frustrert ennå :-) Men takk for tanken. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 ønsk deg barnevakt og ei helg på spa hotell. Hvor mannen din kan overøse deg med sin kjærlighet (og du han),et smykke og dans. Og en flott middag i nyinnkjøpt tøy til begge Mmmmm, ja, det var egentlig en grei ide. Men det er bare en liten bursdag. Men jeg skal huske det til neste år når jeg runder rundt. Planlegger da å reise langt vekk... Takk for inspill. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.