Ødelagt Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg ga en thailandsk dame munnsex for ca et år siden og har siden den tid hatt en forferdelig HIV angst hengende over meg og fungerer misserabelt i det daglige. 1. Jeg har det siste halve året en løsere avføring enn jeg brukte å ha. 2. Med jevne mellomrom kommer det en hvit halvsirkel på høyre side av tungen som blir rød inni før den igjen forsvinner. 3. Har fått bellegg bak på tungens overflate. Kan skrapes bort. 4. Venstre side av halsen føles ruglete. Kan det være hovne lymfeknuter? 5. Er slapp og uoplagt. For å roe HIV angsten og tankene, tyr jeg til daglig intak av alkohol. Jeg vet det ikke er bra, men tør heller ikke å teste meg av frykt for ressultatet. Kan du være snill å gi meg en objektiv vurdering av symptomene jeg plages med. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206545-ubalanse/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Jeg forstår at du er engstelig. Når du beskriver dine symptomer, kan jeg ikke uten videre si at de skyldes noe annet. Dertil er HIV alt for variabel og muligheter for en rekke forskjellige symptomer er absolutt tilstede. Men jeg kan i alle fall si så meget at jeg ville ikke tenke på HIV i første omgang om jeg fikk slike symptomer. Jeg har et meget klart forslag til deg, som kan løse alle dine engstelser. Få tatt en blodprøve og be lege å sende den til et mikrobiologisk laboratorium for en HIV antistoff undersøkelse. Et år etter den mulige smitten vil en negativ HIv test gi deg en henimot 100% sikkerhet for at du ikke har pådradt deg HIV infeksjon. Da kan du til og med slutte å drikke! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206545-ubalanse/#findComment-1485935 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.