Gjest KariKruskakli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hvordan var det? Er det bare Gilde som kan spises? Har noe kjøtteig som det står Euro-shopper på. Kan det spises? Vil ikke bli syk. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Får bare ta sjangsen. De venter på mat her;) 0 Siter
tiliti Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Dersom det er en frossen snabb/pølse bør du nok droppe den. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det var den frosne "pølse" kjøttdeigen fra Nordfjordkjøtt man ikke skulle spise. 0 Siter
cecily Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Importert kjøtt, og det er vel merket med importert uansett. 0 Siter
fresja Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Her ser du hvilken kjøttdeig som kan inneholde salmonella, den fra Euro-shopper er blant dem. Heldigbis ha de vanligvis Gilde der jeg kjøper mat. En nær slektning av meg jobber forresten i en av de bedriftene som nå får rykte sitt ødelagt. Normalt leverer de både kjøttdeig og kjøttvarer ellers av ypperste kvalitet. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det var den frosne "pølse" kjøttdeigen fra Nordfjordkjøtt man ikke skulle spise. Men kan man spise røkte middagspølser fra Nordfjordkjøtt da? *gulp* Den kjøttdeigen fra Nordfjord som man får i butikken nå er vel trygg? 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Her ser du hvilken kjøttdeig som kan inneholde salmonella, den fra Euro-shopper er blant dem. Heldigbis ha de vanligvis Gilde der jeg kjøper mat. En nær slektning av meg jobber forresten i en av de bedriftene som nå får rykte sitt ødelagt. Normalt leverer de både kjøttdeig og kjøttvarer ellers av ypperste kvalitet. Uææææ, nå er det for sent. Håper ikke hele familien blir syk nå da. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Men kan man spise røkte middagspølser fra Nordfjordkjøtt da? *gulp* Den kjøttdeigen fra Nordfjord som man får i butikken nå er vel trygg? Jeg er på farten for å kjøpe pølser på tilbud på coop, så jeg håper noen svarer deg fort! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Men kan man spise røkte middagspølser fra Nordfjordkjøtt da? *gulp* Den kjøttdeigen fra Nordfjord som man får i butikken nå er vel trygg? Det var bare denne frosne kjøttdeigen (i snabb) fra nordjordkjøtt som ikke kunne spises. Men den ble trukket tilbake med en gang det ble oppdaget. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det var bare denne frosne kjøttdeigen (i snabb) fra nordjordkjøtt som ikke kunne spises. Men den ble trukket tilbake med en gang det ble oppdaget. Godt å høre :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg er på farten for å kjøpe pølser på tilbud på coop, så jeg håper noen svarer deg fort! Blomsterløk har svart :-) Kjøp heller middagspølser fra Nordfjord Kjøtt (Rema). Ingen slår dem i smak synes jeg ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Blomsterløk har svart :-) Kjøp heller middagspølser fra Nordfjord Kjøtt (Rema). Ingen slår dem i smak synes jeg ;-) Tsk.. tilbud er tilbud ;p 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Tsk.. tilbud er tilbud ;p Ja, og spesielt nå før jul ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.