Gå til innhold

HASTER- kjøttdeig.

Anbefalte innlegg

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Hvordan var det? Er det bare Gilde som kan spises?

Har noe kjøtteig som det står Euro-shopper på.

Kan det spises?

Vil ikke bli syk.

Fortsetter under...

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Får bare ta sjangsen. De venter på mat her;)

Skrevet

Dersom det er en frossen snabb/pølse bør du nok droppe den.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Det var den frosne "pølse" kjøttdeigen fra Nordfjordkjøtt man ikke skulle spise.

Skrevet

Importert kjøtt, og det er vel merket med importert uansett.

Annonse

Skrevet

Her ser du hvilken kjøttdeig som kan inneholde salmonella, den fra Euro-shopper er blant dem.

Heldigbis ha de vanligvis Gilde der jeg kjøper mat. En nær slektning av meg jobber forresten i en av de bedriftene som nå får rykte sitt ødelagt. Normalt leverer de både kjøttdeig og kjøttvarer ellers av ypperste kvalitet.

Skrevet

Det var den frosne "pølse" kjøttdeigen fra Nordfjordkjøtt man ikke skulle spise.

Men kan man spise røkte middagspølser fra Nordfjordkjøtt da?

*gulp*

Den kjøttdeigen fra Nordfjord som man får i butikken nå er vel trygg?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Her ser du hvilken kjøttdeig som kan inneholde salmonella, den fra Euro-shopper er blant dem.

Heldigbis ha de vanligvis Gilde der jeg kjøper mat. En nær slektning av meg jobber forresten i en av de bedriftene som nå får rykte sitt ødelagt. Normalt leverer de både kjøttdeig og kjøttvarer ellers av ypperste kvalitet.

Uææææ, nå er det for sent.

Håper ikke hele familien blir syk nå da.

Skrevet

*gulp*

Jeg er på farten for å kjøpe pølser på tilbud på coop, så jeg håper noen svarer deg fort!

Gjest blomsterløk
Skrevet

*gulp*

Det var bare denne frosne kjøttdeigen (i snabb) fra nordjordkjøtt som ikke kunne spises. Men den ble trukket tilbake med en gang det ble oppdaget.

Skrevet

Det var bare denne frosne kjøttdeigen (i snabb) fra nordjordkjøtt som ikke kunne spises. Men den ble trukket tilbake med en gang det ble oppdaget.

Godt å høre :-)

Skrevet

Jeg er på farten for å kjøpe pølser på tilbud på coop, så jeg håper noen svarer deg fort!

Blomsterløk har svart :-)

Kjøp heller middagspølser fra Nordfjord Kjøtt (Rema). Ingen slår dem i smak synes jeg ;-)

Annonse

Skrevet

Blomsterløk har svart :-)

Kjøp heller middagspølser fra Nordfjord Kjøtt (Rema). Ingen slår dem i smak synes jeg ;-)

Tsk.. tilbud er tilbud ;p

Skrevet

Tsk.. tilbud er tilbud ;p

Ja, og spesielt nå før jul ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...