Gå til innhold

Mobilfaenskap!

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Dette klarer altså alle fjortisene men ikke jeg!

Jeg vil ha sånn tøff logo på mobile i stedet for teit nokia logo ( Ja! Jeg vet jeg er barnslig;-)

Så jeg går på "I Lomma" siden på dagbladet for å kjøpe så samt noen ringetoner.

Alt går fint til jeg får meldingen om at jeg har kjøpt logoen og kan laste den ned. Jeg følger instruksjonene til punkt og prikke, men får jeg logo?! Nei!

Jeg vet det er snakk om tjue kroner eller noe, og jeg vet jeg er barnslig, men nå VIL jeg ha den!

Dette kunne jo sikkert apekatter gjort bedre enn meg! Hva gjør jeg feil?

( Jeg har bestlit sånt skit før, men da var det LETT..Hvorfor skulle dette plutselig være vanskelig?)

Fortsetter under...

Skrevet

Har du sjekket at din type mobil støtter den typen logo?

laguna1365380434
Skrevet

Har du sjekket at din type mobil støtter den typen logo?

Yess!

Den beskjeden har jeg fått sånn ca 10.000 ganger nå :"Din fargelogo laster nå ned. Vent på kvitteringstone og avslutt deretter wap. Det vil nå stå logo mottatt på skjermen din. Velg vis og deretter lagre."

Bare det at det ikke kommer noe kvitteringstone, eller beskjed om noen motatt logo, og når jeg avslutter wap, etter mange minutters venting er jeg akkurat like logoløs som før!

Jævla svindlere! Grrr!

Skrevet

Yess!

Den beskjeden har jeg fått sånn ca 10.000 ganger nå :"Din fargelogo laster nå ned. Vent på kvitteringstone og avslutt deretter wap. Det vil nå stå logo mottatt på skjermen din. Velg vis og deretter lagre."

Bare det at det ikke kommer noe kvitteringstone, eller beskjed om noen motatt logo, og når jeg avslutter wap, etter mange minutters venting er jeg akkurat like logoløs som før!

Jævla svindlere! Grrr!

Hm.. da aner jeg ikke. Så noen på tv2 hjelper deg en gang som hadde blakka seg på diverse mobilstash de aldri hadde fått.. sorry to say =)

Kanskje du ret og slett må punge ut med nye 20 kroner fra en annen.. hva heter det... produktør? *aaargh*, kommer ikke på ordet!

laguna1365380434
Skrevet

Hm.. da aner jeg ikke. Så noen på tv2 hjelper deg en gang som hadde blakka seg på diverse mobilstash de aldri hadde fått.. sorry to say =)

Kanskje du ret og slett må punge ut med nye 20 kroner fra en annen.. hva heter det... produktør? *aaargh*, kommer ikke på ordet!

Jeg bestilte en simplere en, som kom på vanlig melding. Men det var litt irriterende altså..Men selvsagt gidder jeg jo ikke å styre fælt for at de tok tjue spenn av meg. Og fordi jeg og alle andre tenker sånn er de sikkert rike..;-)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Du må ikke si apekatter her på Dol, det er rasistisk :)

Er det? Åffer det?

*tok ikke pointet*

:-)

Skrevet

*fnise*

Skrevet

Jeg bestilte en simplere en, som kom på vanlig melding. Men det var litt irriterende altså..Men selvsagt gidder jeg jo ikke å styre fælt for at de tok tjue spenn av meg. Og fordi jeg og alle andre tenker sånn er de sikkert rike..;-)

Ikke sant? Var ei dame en gang som saksøkte et drosjefirma fordi de kom tidligere enn hun hadde bestilt, tror den symbolske sum var på 40 kroner - og hun vant =)

Men godt du fikk deg en logo nå da hvertfall =) Var den fin?

Skrevet

Er det? Åffer det?

*tok ikke pointet*

Ikke jeg heller -det ble sagt i en tråd før her - da mrxx sa apekatter om disse som brant biler i Paris.

Skrevet

Ikke jeg heller -det ble sagt i en tråd før her - da mrxx sa apekatter om disse som brant biler i Paris.

Kødder du???? Og jeg som bare trodde det var en sterkt overdrevet spøk etter negerdiskusjonen..

Skrevet

Hehe, du kom meg i forkjøpet. Hadde jeg ikke lest innlegget ditt hadde jeg svart det samme.

Noen ser spøkelser på høylys dag og er overivrige:-)

Skrevet

Kødder du???? Og jeg som bare trodde det var en sterkt overdrevet spøk etter negerdiskusjonen..

Neida, det var nok ingen spøk. Men jeg fikk meg da en god latter:-)

Annonse

laguna1365380434
Skrevet

Ikke sant? Var ei dame en gang som saksøkte et drosjefirma fordi de kom tidligere enn hun hadde bestilt, tror den symbolske sum var på 40 kroner - og hun vant =)

Men godt du fikk deg en logo nå da hvertfall =) Var den fin?

Jada! Den funket den! Og et par ordentelig irriterende ringetoner også, så da må jeg jo kunne si meg fornøyd, tross alt..:-)

laguna1365380434
Skrevet

Den må jeg lete opp, har gått glipp av den tråden jeg..:-)

Skrevet

Jeg husker jeg lagde meg logo selv, for noen år siden. Det ble gjort via en nettside, også kunne du laste den ned etterpå. Men ikke søren om jeg husker adressen dit. Ikke like fancy sikkert, men ganske moro! :-)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg husker jeg lagde meg logo selv, for noen år siden. Det ble gjort via en nettside, også kunne du laste den ned etterpå. Men ikke søren om jeg husker adressen dit. Ikke like fancy sikkert, men ganske moro! :-)

Hørtes gøy ut! Men nå har jeg nå fått meg en jeg kan leve med, og i prosessen gikk jeg lei av hele mobildassen, så nå lar jeg ting være som de er en stund.

Skrevet

Jada! Den funket den! Og et par ordentelig irriterende ringetoner også, så da må jeg jo kunne si meg fornøyd, tross alt..:-)

Hvilken ringetone har du valgt?

*nysgjerrig*

:)

Gjest Ulvinnen Lurulf
Skrevet

*nysgjerrig*

Nå er det snart LOST! Du har vel gått glipp av to episoder du, stakkar?

laguna1365380434
Skrevet

*nysgjerrig*

Jeg valgte: Rockn roll all nite, TNT,Og Øl. Det dekket noen bekjentskaper hvertfall. Men jeg innser at jeg må ha flere..Det var litt medrivende;-)

Du da, hva har du?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...