amber sun Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nå er det snart LOST! Du har vel gått glipp av to episoder du, stakkar? Ja Men den ene skal jeg ihvertfall se i ettertid, det er en som har tatt den opp for meg. :-D Nå gleder jeg meg til å se idag! 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg valgte: Rockn roll all nite, TNT,Og Øl. Det dekket noen bekjentskaper hvertfall. Men jeg innser at jeg må ha flere..Det var litt medrivende;-) Du da, hva har du? :-) hehe kult. Jeg har den der From paris to berlin. Jeg bare digger den sangen, så jeg måtte ha den, hehe. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Lurulf Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Ja Men den ene skal jeg ihvertfall se i ettertid, det er en som har tatt den opp for meg. :-D Nå gleder jeg meg til å se idag! Jeg er også helt klar Nå skal vi nyte Sawyer 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg er også helt klar Nå skal vi nyte Sawyer Det er sikkert at vi skal! ;-D 0 Siter
Gyda Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det er sikkert at vi skal! ;-D Og jeg! ) ) 0 Siter
fyrlykt Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Den er nok lagret et eller annet sted på mobilen din. Jeg slet også med dette en god stund før jeg skjønte det. Bl.a. ble ikke spill lagret under spill men under tilbehør eller programmer eller noe sånt. 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Og jeg! ) ) Og nå har vi gjort det! Nytt synet altså, hehe. Kunne godt vært mer, men alt er bedre enn ingenting 0 Siter
Gyda Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Og nå har vi gjort det! Nytt synet altså, hehe. Kunne godt vært mer, men alt er bedre enn ingenting Det var da en del! Har vært mange episoder med mindre. Men han må jo få bli bra snart, da. Takal ... ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.