Gå til innhold

Tekstilfarge

Gjest this is a signature

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fargehandel eller jernvareforretninger har også, dersom det er pulver til å ha i vaskemaskina du tenker på.

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg hadde et problem med å få tak i farge - problemet løste seg på Mega. De hadde minst 20 forskjellige farger :)

Gjest this is a signature
Skrevet

Fargehandel eller jernvareforretninger har også, dersom det er pulver til å ha i vaskemaskina du tenker på.

Jeg tenkte å farge en bukse..Den er beige, tenkte å farge den mørk blå.

Skrevet

Jernvarehandler. Jerniakjeden, som er nærmest for meg, har massevis av gode tøyfarger.

I sommer farget jeg "dongeriblått" - en hel haug med tøy: gamle t-skjorter, en stygg gråbeige skjorte med pen fasong, en parkas/anorakk som egentlig var brunbeige og svart (ble dyp gråblå og svart) osv.

Jeg farget i maskin, og bare et av plaggene ble det litt skjolder på.

I vinter kjørte jeg to maskiner med svart, masse falmete bukser og t-skjorter som hadde vært svarte men var blitt utvasket.

Skrevet

Vedr bomullsbukser: tråden er som regel av annet materiale enn selve buksa. Bomullsbukser (feks dongeri) sydd med syntettråd gir kontrastfargete sømmer. Stoffet tar mye farge, mens sytråden (og noen ganger stoffet rundt glidelåsen) tar mindre.

Bare til opplysning :-)

Gjest Trondheim er byen med bart
Skrevet

Her i trondheim har dem det i hvertfall på maxi og obs som jeg vet om.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...