Gjest this is a signature Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hor får man kjøpt det? 0 Siter
bb71 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hobbybutikker, også på nett (panduro f.eks.) 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Fargehandel eller jernvareforretninger har også, dersom det er pulver til å ha i vaskemaskina du tenker på. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg hadde et problem med å få tak i farge - problemet løste seg på Mega. De hadde minst 20 forskjellige farger 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Fargehandel eller jernvareforretninger har også, dersom det er pulver til å ha i vaskemaskina du tenker på. Jeg tenkte å farge en bukse..Den er beige, tenkte å farge den mørk blå. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg tenkte å farge en bukse..Den er beige, tenkte å farge den mørk blå. Jernvarehandler. Jerniakjeden, som er nærmest for meg, har massevis av gode tøyfarger. I sommer farget jeg "dongeriblått" - en hel haug med tøy: gamle t-skjorter, en stygg gråbeige skjorte med pen fasong, en parkas/anorakk som egentlig var brunbeige og svart (ble dyp gråblå og svart) osv. Jeg farget i maskin, og bare et av plaggene ble det litt skjolder på. I vinter kjørte jeg to maskiner med svart, masse falmete bukser og t-skjorter som hadde vært svarte men var blitt utvasket. 0 Siter
Lisabeth Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg tenkte å farge en bukse..Den er beige, tenkte å farge den mørk blå. Vedr bomullsbukser: tråden er som regel av annet materiale enn selve buksa. Bomullsbukser (feks dongeri) sydd med syntettråd gir kontrastfargete sømmer. Stoffet tar mye farge, mens sytråden (og noen ganger stoffet rundt glidelåsen) tar mindre. Bare til opplysning :-) 0 Siter
Gjest Trondheim er byen med bart Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Her i trondheim har dem det i hvertfall på maxi og obs som jeg vet om. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.