mariannehøna Skrevet 16. november 2005 Del Skrevet 16. november 2005 Hei! Den dagen jeg skulle ha mensen sist oppdaget jeg en rød kul helt øverst der de ytre kjønnsleppene møtes. Den var like hard som en ert og sår. Når jeg klemte på den var det så vidt noe hvitt som kom ut, og etter å ha lest noen svar på denne siden kom jeg frem til at det må være en betent talgkjertel. Det er nå tre dager siden den kom, og den er ikke så hissig lenger og virker som om den er på vei bort. Skal man behandle dette? Eller er det ikke noe farlig å gå med dette? Jeg skriver også for å høre om symptomene høres ut som talgkjertler, så det ikke er noe verre jeg har. jeg hadde nemlig ubeskyttet sex for to tre uker siden, og er redd det har en sammenheng. Jeg vil ikke til gynekolog:( Håper noen kan hjelpe meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/206566-hvordan-behandle-betente-talgkjertler/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.