Gå til innhold

Newton-eske (leker)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener å ha sett reklame for noen esker med Newton-saker (Newton, NRK 1). Tenkte dette kanskje kunne være fine julegaver for en fireåring og en syvåring, men jeg klarer bare ikke å finne ut hvor de selger disse sakene?

Tror jeg så det i en katalog fra en eller annen lekebutikk. Noen som vet hva jeg snakker om?

Jeg tar gjerne også imot erfaringer rundt oppgavene..

Skrevet

Tror det er fire esker guttungen har.

Det står forskjellig alder utenpå eskene.

Artige eksperiment!

Har sett eskene i bokhandel og lekebutikk.

Her ser du en av eskene og at alderen står øverst i høyre hjørne.

Det har visst også kommet noen nye eksperiment kofferter nå og som jeg har lyst til å kjøpe.

Skrevet

Tror det er fire esker guttungen har.

Det står forskjellig alder utenpå eskene.

Artige eksperiment!

Har sett eskene i bokhandel og lekebutikk.

Her ser du en av eskene og at alderen står øverst i høyre hjørne.

Det har visst også kommet noen nye eksperiment kofferter nå og som jeg har lyst til å kjøpe.

Glemte linken :)

http://www.hint.no/leketoy/vis_leke.php?lekeId=23&fra=l

Skrevet

I trondheim selges de på butikken i Vitensenteret og i noen bokbutikker.

http://www.viten.ntnu.no/

Vitensenteret høres spennende ut! Takk for link :-)

Vi bor ikke i Trondheim, så jeg får prøve bokhandelen.

Skrevet

Jeg har funnet sånne på Libris.

Kjempebra! Da skal jeg sjekke der :-)

Skrevet

Vitensenteret høres spennende ut! Takk for link :-)

Vi bor ikke i Trondheim, så jeg får prøve bokhandelen.

Mange som legger turen innom der i sommerferien. Vitensenteret og Pirbadet gjør at mange unger syns Trondheim er et paradis å komme til. Iallefall syns mine tantebarn det. :o)

Skrevet

Mange som legger turen innom der i sommerferien. Vitensenteret og Pirbadet gjør at mange unger syns Trondheim er et paradis å komme til. Iallefall syns mine tantebarn det. :o)

Vi får ta oss en tur dit neste gang vi skal til Trondheim! Bestevenninna mi bor der, så det blir en tur oppover i ny og ne :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...