Gå til innhold

Skremmende kvinner!!! Kjønnskrigen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Helt utrolig hun kan vel ikke være gift den dama vel? skremmende synns jeg!

Skrevet

Jeg får frysninger av de folka.

Ekstremister?

Hvorfor stiller ikke kvinner opp og fjerner disse lemenaktige skadedyra? River håret av dem?

Annonse

Skrevet

Har også sett ener`n nå.

Er det sant? Og det merkeligste er, at under dokumentaren satt jeg og tenkte at det må være slik Sara i Knutby ble hjernevasket.

Da Eva Lundgren sa det samme på slutten, fikk jeg gåshud.

Skremmende! Jeg må nå se toer`n...

Skrevet

Etter å ha sett del to, fikk jeg inntrykk av at Magrehe Winberg ikke hadde hatt mye motstand fra Riksdagen, ved fremlegging av sitt feministiske syn.

Det i seg selv, er det ganske mye makt i. Mulige årsaker kan være at forumet ikke inneholdt mennesker som har satt seg inn i problemstillingene, eller så har dama en retorisk og karismatisk "utstråling" som slo beina under de andre.

Dette med dronning Eva Lundgren, er da helt merkelig. At kvinnebevegelsen har benyttet hennes forskning, for sine argumenter, er skremmende i seg selv. Lundgren har jo forsket på fundamentale kristne miljøer. Høgskolene ville bruke denne forkningen, fordi den ikke er godt nok dokumentert. Sant nok...

Samtidig blir jeg litt forvirret. Det er vel slik i denne verden at det som er forsket på tidligere, ble forsket på av menn. Vår første historie oppsto i det gamle Hellas, og hvem besto de lærde av. Jo, menn! Derfor skjønner jeg at noen blir fristet til å stille seg kritisk til om våre tanker er og har blitt farget av menn? Så også makt og vold.

Det er ikke dermed sagt at jeg tar argumentene i dokumentaren for "god fisk", men jeg skjønner poengene...........

Skrevet

Hjelpe meg... Morsomt at hun hadde kort hår, grønn genser og lilla skjerf også ;)

Ja - hehe - -skal slutte med det jeg nå - selv om fargekartet mitt sier det er rett :)=

Gubben sier "Ottar-klærne" mine! hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...