Gå til innhold

Julegave - igjen..

Gjest jeg har en kresen venninne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir man til et par, hvor man ikke setter pris på mannen, men er venninne med dama??

Dama er kjempekresen mht hva hun liker. Har sine noe sære meninger om hva hun liker og ikke liker, og hun legger heller ikke skjul på det.

Det må jo være til begge to - sammen liksom.

Gavekort på et eller annet?

Any ideas?

Fortsetter under...

Skrevet

Jeg har flere gifte venninner, og det varierer om jeg gir gave til paret eller bare til henne som er venninnen min. Det kommer mer ann på hva jeg finner.

Jeg ser ikke noe problem med å gi gave bare til venninnen.

Skrevet

Gavekort på Glassmagasinet eller Kremmerhuset?

Å, ja - gavekort på glassmagasinet høre bra ut - jeg tror jeg går for det. Takk og bukk

Skrevet

Hvorfor må du gi til begge to når du er venninne med henne, men ikke liker han?

Annonse

Gjest Folk altså
Skrevet

Jeg er også bare venninne med dama. Og jeg har alltid gitt gave bare til henne. kjenner jo ikke mannen en gang. Men da jeg i gjor ikke fikk noe takk for gaven, måtte jeg spørre om gaven hadde kommet frem. Jo, det hadde den. Og den var fin den. Men hun syns det var dumt at jeg bare ga til henne, at det ikke sto at den var til begge. Ehh, hallo!! Hun har mistet alle sine sosiale antenner, men siden jeg vil ha kontakt med jentungen som er veldig glad i meg, så skal jeg fortsette å sende gaver.Men i år blir det en 30 kr nøkkelskap fra billigmarked.

Skrevet

Å, ja - gavekort på glassmagasinet høre bra ut - jeg tror jeg går for det. Takk og bukk

Værsågod :-)

Skrevet

Jeg synes det kommer ann på hvordan hun gjør det. Hvis du er gift og hun skriver til dere begge på lappen, så ville jeg gjort det samme til henne og hennes mann (slev om gaven er ment til henne). Kjøp f.eks en flaske Baileys eller vin!?

Skrevet

Jeg synes det kommer ann på hvordan hun gjør det. Hvis du er gift og hun skriver til dere begge på lappen, så ville jeg gjort det samme til henne og hennes mann (slev om gaven er ment til henne). Kjøp f.eks en flaske Baileys eller vin!?

Jeg er ikke gift / sambo eller noe, så jeg slipper ikke unna med det. Men takk for svaret nilia

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...