Gjest jeg har en kresen venninne Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Hva gir man til et par, hvor man ikke setter pris på mannen, men er venninne med dama?? Dama er kjempekresen mht hva hun liker. Har sine noe sære meninger om hva hun liker og ikke liker, og hun legger heller ikke skjul på det. Det må jo være til begge to - sammen liksom. Gavekort på et eller annet? Any ideas? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Gavekort på Glassmagasinet eller Kremmerhuset? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 gavekort er jo greit. Bøker? hobby? samler hun på noe? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har flere gifte venninner, og det varierer om jeg gir gave til paret eller bare til henne som er venninnen min. Det kommer mer ann på hva jeg finner. Jeg ser ikke noe problem med å gi gave bare til venninnen. 0 Siter
Gjest jeg har en kresen venninne Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Gavekort på Glassmagasinet eller Kremmerhuset? Å, ja - gavekort på glassmagasinet høre bra ut - jeg tror jeg går for det. Takk og bukk 0 Siter
Frøken eple Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvorfor må du gi til begge to når du er venninne med henne, men ikke liker han? 0 Siter
Gjest Folk altså Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er også bare venninne med dama. Og jeg har alltid gitt gave bare til henne. kjenner jo ikke mannen en gang. Men da jeg i gjor ikke fikk noe takk for gaven, måtte jeg spørre om gaven hadde kommet frem. Jo, det hadde den. Og den var fin den. Men hun syns det var dumt at jeg bare ga til henne, at det ikke sto at den var til begge. Ehh, hallo!! Hun har mistet alle sine sosiale antenner, men siden jeg vil ha kontakt med jentungen som er veldig glad i meg, så skal jeg fortsette å sende gaver.Men i år blir det en 30 kr nøkkelskap fra billigmarked. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Å, ja - gavekort på glassmagasinet høre bra ut - jeg tror jeg går for det. Takk og bukk Værsågod :-) 0 Siter
nilia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg synes det kommer ann på hvordan hun gjør det. Hvis du er gift og hun skriver til dere begge på lappen, så ville jeg gjort det samme til henne og hennes mann (slev om gaven er ment til henne). Kjøp f.eks en flaske Baileys eller vin!? 0 Siter
Gjest jeg har en kresen venninne Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg synes det kommer ann på hvordan hun gjør det. Hvis du er gift og hun skriver til dere begge på lappen, så ville jeg gjort det samme til henne og hennes mann (slev om gaven er ment til henne). Kjøp f.eks en flaske Baileys eller vin!? Jeg er ikke gift / sambo eller noe, så jeg slipper ikke unna med det. Men takk for svaret nilia 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.