Gå til innhold

Riskoker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

De gjør stort sett den samme jobben :-) Bruker du kjøpe bursdagsgave til ham? Da kan du jo kjøpe denne og si at den var litt dyr, derfor er det julegave og bursdagsgave i ett. :o)

Så grei du er!

Det har nettopp blitt slutt, så jeg tenkte jeg bare skulle "avslutte" med en liten julegave, og så faller det seg nok naturlig å ikke kjøpe noe når han har bursdag i juni.

Men tror jeg går for den derre Melissa'n jeg da =)

Hm.. men jeg hadde så utrolig lyst å kjøpe et belte jeg så til ham også..

Gjest Rissspisern
Skrevet

Så grei du er!

Det har nettopp blitt slutt, så jeg tenkte jeg bare skulle "avslutte" med en liten julegave, og så faller det seg nok naturlig å ikke kjøpe noe når han har bursdag i juni.

Men tror jeg går for den derre Melissa'n jeg da =)

Hm.. men jeg hadde så utrolig lyst å kjøpe et belte jeg så til ham også..

Jeg tror du burde gå for denne:

http://www.jernia.no/page?id=1403&key=18515&origId=902

OBH Nordica er kjent for å ha brukbare produkter :)

Da den er billigere enn Mellisa'en, kan du jo kjøpe et belte i tillegg? :-)

Skrevet

Jeg tror du burde gå for denne:

http://www.jernia.no/page?id=1403&key=18515&origId=902

OBH Nordica er kjent for å ha brukbare produkter :)

Da den er billigere enn Mellisa'en, kan du jo kjøpe et belte i tillegg? :-)

Jo, men det eneste var at den andre hadde sånn uttagbar skål, og det tror jeg er en stor fordel for vasking og sånn.

Beltet koster nesten 200 i seg selv, så tror jeg må gi slipp på det.. Men det passa perfekt. Var sort med følgende setning "Im not totally worthless, I can be used as a bad example" ;)

Gjest Risspisern
Skrevet

Jo, men det eneste var at den andre hadde sånn uttagbar skål, og det tror jeg er en stor fordel for vasking og sånn.

Beltet koster nesten 200 i seg selv, så tror jeg må gi slipp på det.. Men det passa perfekt. Var sort med følgende setning "Im not totally worthless, I can be used as a bad example" ;)

Den fra OBH har jo også løs bolle? "Nonstick-belagt løs bolle slik at risen ikke brenner fast". :o)

Hehe, genialt belte ;) Da får du nesten vurdere hva han vil sette mest pris på :)

Hvor selger de slike belter forresten?

Skrevet

Den fra OBH har jo også løs bolle? "Nonstick-belagt løs bolle slik at risen ikke brenner fast". :o)

Hehe, genialt belte ;) Da får du nesten vurdere hva han vil sette mest pris på :)

Hvor selger de slike belter forresten?

*dingding* Dumme meg =)

Kanskje jeg skal ta begge deler da..

Så det på H&M for en stund siden, vet ikke om de har det enda. Men det er som skrivet til ham ;)

Annonse

Gjest Risspisern
Skrevet

*dingding* Dumme meg =)

Kanskje jeg skal ta begge deler da..

Så det på H&M for en stund siden, vet ikke om de har det enda. Men det er som skrivet til ham ;)

Du får satse på begge deler om du ikke klarer å bestemme deg :)

Men riskoker har han kanskje mer bruk for om han spiser ris flere ganger i uka?

Gjest kroppogsjel
Skrevet

Jeg er dønn avhengig av min riskoker. Har alltid hatt det, og kommer alltid til å ha det. Lager mye asiatisk mat og vil ha ris som er mulig å spise med pinner. Skal den bli sånn i en vanlig kjele, kreves det mye mer at du følger med. (Men nå er jeg SKIKKELIG kresen på risen også da....)

Vet ikke hvor du bor, men jeg kjøpte min siste på Japantorget på Majorstua. Merke: Tiger. Enten det eller den siste jeg hadde fra Sony, men den får jeg ikke tak i her i landet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...