Gjest Risspisern Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ah, takk skal du ha! Men denne var jo litt dyr da.. Hadde egentlig ikke tenkt meg over 200 kroner, siden det er en eks som sikkert ikke kjøper noe til meg.. =) Tror du de billigere variantene er mye dårligere? Og enda en.. ) http://www.jernia.no/page?id=1403&key=18515&origId=902 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 De gjør stort sett den samme jobben :-) Bruker du kjøpe bursdagsgave til ham? Da kan du jo kjøpe denne og si at den var litt dyr, derfor er det julegave og bursdagsgave i ett. ) Så grei du er! Det har nettopp blitt slutt, så jeg tenkte jeg bare skulle "avslutte" med en liten julegave, og så faller det seg nok naturlig å ikke kjøpe noe når han har bursdag i juni. Men tror jeg går for den derre Melissa'n jeg da =) Hm.. men jeg hadde så utrolig lyst å kjøpe et belte jeg så til ham også.. 0 Siter
Gjest Rissspisern Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Så grei du er! Det har nettopp blitt slutt, så jeg tenkte jeg bare skulle "avslutte" med en liten julegave, og så faller det seg nok naturlig å ikke kjøpe noe når han har bursdag i juni. Men tror jeg går for den derre Melissa'n jeg da =) Hm.. men jeg hadde så utrolig lyst å kjøpe et belte jeg så til ham også.. Jeg tror du burde gå for denne: http://www.jernia.no/page?id=1403&key=18515&origId=902 OBH Nordica er kjent for å ha brukbare produkter Da den er billigere enn Mellisa'en, kan du jo kjøpe et belte i tillegg? :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Jeg tror du burde gå for denne: http://www.jernia.no/page?id=1403&key=18515&origId=902 OBH Nordica er kjent for å ha brukbare produkter Da den er billigere enn Mellisa'en, kan du jo kjøpe et belte i tillegg? :-) Jo, men det eneste var at den andre hadde sånn uttagbar skål, og det tror jeg er en stor fordel for vasking og sånn. Beltet koster nesten 200 i seg selv, så tror jeg må gi slipp på det.. Men det passa perfekt. Var sort med følgende setning "Im not totally worthless, I can be used as a bad example" 0 Siter
Gjest Risspisern Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jo, men det eneste var at den andre hadde sånn uttagbar skål, og det tror jeg er en stor fordel for vasking og sånn. Beltet koster nesten 200 i seg selv, så tror jeg må gi slipp på det.. Men det passa perfekt. Var sort med følgende setning "Im not totally worthless, I can be used as a bad example" Den fra OBH har jo også løs bolle? "Nonstick-belagt løs bolle slik at risen ikke brenner fast". ) Hehe, genialt belte Da får du nesten vurdere hva han vil sette mest pris på Hvor selger de slike belter forresten? 0 Siter
DarkPink Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Den fra OBH har jo også løs bolle? "Nonstick-belagt løs bolle slik at risen ikke brenner fast". ) Hehe, genialt belte Da får du nesten vurdere hva han vil sette mest pris på Hvor selger de slike belter forresten? *dingding* Dumme meg =) Kanskje jeg skal ta begge deler da.. Så det på H&M for en stund siden, vet ikke om de har det enda. Men det er som skrivet til ham 0 Siter
Gjest Risspisern Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *dingding* Dumme meg =) Kanskje jeg skal ta begge deler da.. Så det på H&M for en stund siden, vet ikke om de har det enda. Men det er som skrivet til ham Du får satse på begge deler om du ikke klarer å bestemme deg Men riskoker har han kanskje mer bruk for om han spiser ris flere ganger i uka? 0 Siter
Lula Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvilken modell har dere da? Vi har en fra Wilfa 0 Siter
Gjest kroppogsjel Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er dønn avhengig av min riskoker. Har alltid hatt det, og kommer alltid til å ha det. Lager mye asiatisk mat og vil ha ris som er mulig å spise med pinner. Skal den bli sånn i en vanlig kjele, kreves det mye mer at du følger med. (Men nå er jeg SKIKKELIG kresen på risen også da....) Vet ikke hvor du bor, men jeg kjøpte min siste på Japantorget på Majorstua. Merke: Tiger. Enten det eller den siste jeg hadde fra Sony, men den får jeg ikke tak i her i landet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.