Gjest eowyn_80 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 la norge få et mål. dør av hjerteangst hver gang tsjekkerne har ballen 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nei, faen heller. Til sommeren er det VM i fotball. VM i fotball er det største som skjer i fotballverdenen. Ikke faen om jeg vil ha Hareides defensive jålebukker med klippekort på laget uansett hvor elendig de presterer, på bekostning av fotballkongene fra Tjekkia. Vi klarer selvfølgelig ikke det her, men det er det heller ikke lov til å forvente. Dog burde vi avgjort det hele i kvalifiseringa. Vi spilte ræva mot lag som er dårlige enn oss, og tapte kvaliken lenge før kampen i kveld. Nei, jeg gleder meg til glimrende fotball til sommeren - uten Norge, som bare ville gjort meg frustrert. Gleder meg til VM! 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Nei, faen heller. Til sommeren er det VM i fotball. VM i fotball er det største som skjer i fotballverdenen. Ikke faen om jeg vil ha Hareides defensive jålebukker med klippekort på laget uansett hvor elendig de presterer, på bekostning av fotballkongene fra Tjekkia. Vi klarer selvfølgelig ikke det her, men det er det heller ikke lov til å forvente. Dog burde vi avgjort det hele i kvalifiseringa. Vi spilte ræva mot lag som er dårlige enn oss, og tapte kvaliken lenge før kampen i kveld. Nei, jeg gleder meg til glimrende fotball til sommeren - uten Norge, som bare ville gjort meg frustrert. Gleder meg til VM! Endelig et mannfolk med et realistisk forhold til fotball! Jeg mener; alle skjønner jo at vi er for dårlige til å være med i VM. Det er jo mye morsommere å se på lag som faktisk er gode til å spille fotball. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.