fuji1365380447 Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg har nettopp fått meg ipod, og er i gang med å laste ned CD`ene mine. Dette har gått strålende helt frem til i dag. Plutselig vil iTunes ikke laste ned navnet på sangene. Det eneste jeg kan tenke på som jeg har gjort anderledes er at jeg før i dag (på oppfordring fra dolere) lastet ned et fildeligsprogram. Jeg har nå fjernet dette programmet, og jeg har restarte maskinen, og jeg har reinstallert iTunes. Men likevel så vil den ikke laste navnet på spor... Faen, noen forslag? 0 Siter
Vincent Skrevet 19. november 2005 Skrevet 19. november 2005 Får å få kontakt med databasen hvor spor-informasjonen finnes må du være tilkoblet internett, noe jeg egentig regner med at du er til enhver tid. Har dette problemet vedvart lenge? Det kan skyldes at databasen ikke var tilgjengelig da du forsøkte å hente navn på cd-spor. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.