Gå til innhold

Ipod - plutselig prob med å laste ned CDer

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har nettopp fått meg ipod, og er i gang med å laste ned CD`ene mine. Dette har gått strålende helt frem til i dag.

Plutselig vil iTunes ikke laste ned navnet på sangene.

Det eneste jeg kan tenke på som jeg har gjort anderledes er at jeg før i dag (på oppfordring fra dolere) lastet ned et fildeligsprogram.

Jeg har nå fjernet dette programmet, og jeg har restarte maskinen, og jeg har reinstallert iTunes.

Men likevel så vil den ikke laste navnet på spor...

Faen, noen forslag?

Fortsetter under...

Skrevet

Får å få kontakt med databasen hvor spor-informasjonen finnes må du være tilkoblet internett, noe jeg egentig regner med at du er til enhver tid.

Har dette problemet vedvart lenge?

Det kan skyldes at databasen ikke var tilgjengelig da du forsøkte å hente navn på cd-spor.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...