Gå til innhold

Ipod - plutselig prob med å laste ned CDer

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Også postet på data.

Jeg har nettopp fått meg ipod, og er i gang med å laste ned CD`ene mine. Dette har gått strålende helt frem til i dag.

Plutselig vil iTunes ikke laste ned navnet på sangene.

Det eneste jeg kan tenke på som jeg har gjort anderledes er at jeg før i dag (på oppfordring fra dolere) lastet ned et fildeligsprogram.

Jeg har nå fjernet dette programmet, og jeg har restarte maskinen, og jeg har reinstallert iTunes.

Men likevel så vil den ikke laste navnet på spor...

Faen, noen forslag?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Mener du at sangene blir lastet inn, men det kommer ikke opp navn på dem når du skal spilledem?

I så fall er det noe feil med ID-tagen til sangene.

fuji1365380447
Skrevet

Mener du at sangene blir lastet inn, men det kommer ikke opp navn på dem når du skal spilledem?

I så fall er det noe feil med ID-tagen til sangene.

Jepp - det VAR problemet.

Men så, plutselig, for to minutter siden, så virket det igjen...

Jeg fatter ingenting jeg. Jeg heller mot teorien mot at PCèn egentlig er et levende vesen som av og til kødder med meg når han kjeder seg...

Sukk, kjedelig å være så hjelpesløs når teknologien slår seg vrang.

Men krisen er avverget.

Skrevet

Jepp - det VAR problemet.

Men så, plutselig, for to minutter siden, så virket det igjen...

Jeg fatter ingenting jeg. Jeg heller mot teorien mot at PCèn egentlig er et levende vesen som av og til kødder med meg når han kjeder seg...

Sukk, kjedelig å være så hjelpesløs når teknologien slår seg vrang.

Men krisen er avverget.

Kanskje nettet var borte en liten stund? For uten nettilgang får du ikke fram id-taggene.

fuji1365380447
Skrevet

Kanskje nettet var borte en liten stund? For uten nettilgang får du ikke fram id-taggene.

Ahhhaa... det kan jo forklare en hel del.

Jeg holdt jo på å gå fra konseptene her - trodde ikke jeg skulle få lov til kose meg med yngligsleketøyet mitt mer, jeg..

Elsker duppedingsene mine, jeg!

Skrevet

Ahhhaa... det kan jo forklare en hel del.

Jeg holdt jo på å gå fra konseptene her - trodde ikke jeg skulle få lov til kose meg med yngligsleketøyet mitt mer, jeg..

Elsker duppedingsene mine, jeg!

Er veldig fornøyd med min Ipod jeg også, men du kommer etter hvert til å merke at en i utgangspunktet elendig batterikapasitet, vil bli dårligere og dårligere.

fuji1365380447
Skrevet

Er veldig fornøyd med min Ipod jeg også, men du kommer etter hvert til å merke at en i utgangspunktet elendig batterikapasitet, vil bli dårligere og dårligere.

Hmmm... sier du det!? Er det mulig å skifte batter på den, slik som man kan gjøre med en mobilitelfon?

Eneste problemet jeg kan se til nå, er at jeg kommer til å få problemer med kapasiteten etterhver. Lider litt av gigantonomi, og vil helst ha inne all musikke jeg har...

Skrevet

Hmmm... sier du det!? Er det mulig å skifte batter på den, slik som man kan gjøre med en mobilitelfon?

Eneste problemet jeg kan se til nå, er at jeg kommer til å få problemer med kapasiteten etterhver. Lider litt av gigantonomi, og vil helst ha inne all musikke jeg har...

Jupp, det er mulig. Men jeg tror du må sende den inn for å få skiftet batteri, og tar jeg ikke feil koster det mer enn det smaker.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Hvor stor kapasitet har du på din da?

Jeg har 4gb på min, og får jo aldri fyllt den opp.

Skrevet

Ja men du skulle jo ikke avinstallere itunes når du installerte limwire.

Limwire og itunes er to vidt forskjellige program.

Du må ha itunes for å bruke ipoden ihvertfall den fra apple.

fuji1365380447
Skrevet

Hvor stor kapasitet har du på din da?

Jeg har 4gb på min, og får jo aldri fyllt den opp.

Jeg har en på 20 gb, og er jo et stykke unna ennå.

Fikk den for to uker siden, og har vel brukt omtrent 5 gb til nå.

Jeg har mye musikk da, og så laster jeg jo ned en del.

fuji1365380447
Skrevet

Jeg avinstallerete ikke iTunes, jeg avintallerte Limewire fordi jeg var redd for at det var det som hadde ødelagt for iTunes.

Men det var nok feil. Så nå må jeg intallere Limewire på nytt...

Ække lett, detta.

Skrevet

Jeg har 20 gb, og det er for lite.

Klarer meg naturligvis, men jeg kan ikke legge all musikken jeg har over på spilleren.

Neste gang blir det 60 gb, men jeg håper det blir en stund til jeg trenger å skifte den ut.

Jeg har faktisk ikke brukt en cd-spiller etter at jeg fikk Ipoden. Den står koblet til anlegget mer eller mindre kontinuerlig. :)

Gjest ChiengMai
Skrevet

"Du må ha itunes for å bruke ipoden ihvertfall den fra apple."

Ipod er jo fra Apple, da. Alt annet er mp3-spillere fra andre fabrikanter enn Apple.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Jeg er nå glad jeg har en man kan bytte batteri på, jeg da... :-)

Skrevet

"Du må ha itunes for å bruke ipoden ihvertfall den fra apple."

Ipod er jo fra Apple, da. Alt annet er mp3-spillere fra andre fabrikanter enn Apple.

Å ja det er det ja.

Har bare kjøpt en fra apple til sambo og trodde de hete ipod når de hadde stor kapasitet.

Takk for informasjon!!

fuji1365380447
Skrevet

Jeg har 20 gb, og det er for lite.

Klarer meg naturligvis, men jeg kan ikke legge all musikken jeg har over på spilleren.

Neste gang blir det 60 gb, men jeg håper det blir en stund til jeg trenger å skifte den ut.

Jeg har faktisk ikke brukt en cd-spiller etter at jeg fikk Ipoden. Den står koblet til anlegget mer eller mindre kontinuerlig. :)

Ja, jeg kjenner meg jo igjen i det. Slik har det blitt her i huset også etter ipoden kom.

Har faktisk ikke spilt av en vanlig CD siden. Så det varer nok ikke lenge før jeg må begynne å prioritere hvilke sanger fra hvert album som skal få æren av å være med.

Gjest blomsterløk
Skrevet

Ja, det fylles fort opp.

Jeg sletter ofte mye jeg. Men det er visst 40 gb jeg har, manglet vist en null. He, he.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...