cecily Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Jeg registerer at dette PK dukker opp i flere innlegg nå. Er det blitt laget et eget nytt doluttrykk som jeg ikke har fått med meg? 0 Siter
amber sun Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Det betyr Politisk Korrekt. ;-p 0 Siter
cecily Skrevet 16. november 2005 Forfatter Skrevet 16. november 2005 Politisk Korrekt. *pling* Nå gikk det et lys opp for meg. Det passet jo i sammenhengene! Takk for hjelpen. 0 Siter
DarkPink Skrevet 16. november 2005 Skrevet 16. november 2005 Noen ting er da ikke så fryktelig vanskelig å tenke seg til... =) 0 Siter
red Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 PK står for 'player killing' og er et begrep brukt i onlinespilling om spillere (ofte fra rollespill) som finner glede i å 'pk' andre. Du har PK pg anti-PK. Anti PK er ofte litt dårligere till å PK enn hardcore PK'erene, og bedriver sitt PK bak et skalkeskjul av at de skal hjelpe de andre ikke-PKerene mot de fæle PK'erene. I den andre verdenen står PK for politisk korrekt 0 Siter
cecily Skrevet 17. november 2005 Forfatter Skrevet 17. november 2005 Noen ting er da ikke så fryktelig vanskelig å tenke seg til... =) *geipe* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.