Gjest midia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Teipet nøkkelhullet? he-he....var det "klatremus" du var redd for? Vet ikke helt hvilken sort/art det var, jeg studerte den ikke. Men at mus kan komme ut hvor som helst er jeg enda overbevist om. 0 Siter
Frøken eple Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 *Akkuarat som menn. De knurrer også når noen forsøker å ta fra dem dama* Vel...kremt* Og særlig hvis noen prøver å ta henne fra dem mens de spiser mus? 0 Siter
Gjest printa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Og særlig hvis noen prøver å ta henne fra dem mens de spiser mus? *Åh, herreguuuud* Fullstendig krise! * 0 Siter
Goliath Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Vet ikke helt hvilken sort/art det var, jeg studerte den ikke. Men at mus kan komme ut hvor som helst er jeg enda overbevist om. De kan være gode klatrere, men jeg tviler på om de klarer å klatre rett opp en dør. Men det kan jo være greit å være på den sikre siden:-) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 De kan være gode klatrere, men jeg tviler på om de klarer å klatre rett opp en dør. Men det kan jo være greit å være på den sikre siden:-) Ja jeg tar ingen sjanser 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 har du prøvd å kjøpe slike elektriske apparater som en plugger i stikkontakten? Den gir ut lyse lyder (mennesker kan ikke høre de). Musa liker ikke lyden. Vi hørte det begynte å kravle i huset vårt. Det første vi gjorde var å plugge i apparatene. Etter 1 time var det stille 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 tusen takk for tips alle sammen! skal på butikken i dag å skaffe meg gift. Høres topp ut den greia til kontakten, hm... 0 Siter
Gjest -med mus i veggene... Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 har du prøvd å kjøpe slike elektriske apparater som en plugger i stikkontakten? Den gir ut lyse lyder (mennesker kan ikke høre de). Musa liker ikke lyden. Vi hørte det begynte å kravle i huset vårt. Det første vi gjorde var å plugge i apparatene. Etter 1 time var det stille Hvor får man kjøpt dette da?? 0 Siter
Gjest mirakel*2? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvor får man kjøpt dette da?? clahs olson f.eks. Vet ikke hvor vi kjøpte. Det finnes sikkert de som er bedre enn de på clahs olson og. 0 Siter
Freya Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det vet jeg ikke. Hvor gikk du? Solbakken folkehøgskole på Skarnes. 0 Siter
Gjest printa Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Solbakken folkehøgskole på Skarnes. Beklager, jeg gikk på en folkehøgskole i Østfold. 0 Siter
Freya Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Beklager, jeg gikk på en folkehøgskole i Østfold. Ok! Husker de sa det pleide å være museinvasjon på skolen hver høst. En kveld satt jeg på tv-stua og hørte noen krafselyder. Da var det en mus som hadde kommet seg oppi papirkorga, og så kom den seg ikke ut. Jeg tenkte jeg skulle være snill og hjelpe den ut, men den rakk å stikke av før jeg fikk tak i den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.