Gå til innhold

mus!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teipet nøkkelhullet?

he-he....var det "klatremus" du var redd for?

Vet ikke helt hvilken sort/art det var, jeg studerte den ikke.

Men at mus kan komme ut hvor som helst er jeg enda overbevist om.

Fortsetter under...

Skrevet

*Akkuarat som menn. De knurrer også når noen forsøker å ta fra dem dama*

Vel...kremt*

Og særlig hvis noen prøver å ta henne fra dem mens de spiser mus?

Skrevet

Og særlig hvis noen prøver å ta henne fra dem mens de spiser mus?

*Åh, herreguuuud*

Fullstendig krise! *

Skrevet

Vet ikke helt hvilken sort/art det var, jeg studerte den ikke.

Men at mus kan komme ut hvor som helst er jeg enda overbevist om.

De kan være gode klatrere, men jeg tviler på om de klarer å klatre rett opp en dør.

Men det kan jo være greit å være på den sikre siden:-)

Skrevet

De kan være gode klatrere, men jeg tviler på om de klarer å klatre rett opp en dør.

Men det kan jo være greit å være på den sikre siden:-)

Ja jeg tar ingen sjanser :)

Gjest mirakel*2?
Skrevet

har du prøvd å kjøpe slike elektriske apparater som en plugger i stikkontakten? Den gir ut lyse lyder (mennesker kan ikke høre de). Musa liker ikke lyden. Vi hørte det begynte å kravle i huset vårt. Det første vi gjorde var å plugge i apparatene. Etter 1 time var det stille

Annonse

Skrevet

tusen takk for tips alle sammen! skal på butikken i dag å skaffe meg gift. Høres topp ut den greia til kontakten, hm...

:)

Gjest -med mus i veggene...
Skrevet

har du prøvd å kjøpe slike elektriske apparater som en plugger i stikkontakten? Den gir ut lyse lyder (mennesker kan ikke høre de). Musa liker ikke lyden. Vi hørte det begynte å kravle i huset vårt. Det første vi gjorde var å plugge i apparatene. Etter 1 time var det stille

Hvor får man kjøpt dette da??

Gjest mirakel*2?
Skrevet

Hvor får man kjøpt dette da??

clahs olson f.eks. Vet ikke hvor vi kjøpte. Det finnes sikkert de som er bedre enn de på clahs olson og.

Skrevet

Det vet jeg ikke. Hvor gikk du?

Solbakken folkehøgskole på Skarnes.

Skrevet

Solbakken folkehøgskole på Skarnes.

Beklager, jeg gikk på en folkehøgskole i Østfold.

Skrevet

Beklager, jeg gikk på en folkehøgskole i Østfold.

Ok!

Husker de sa det pleide å være museinvasjon på skolen hver høst. En kveld satt jeg på tv-stua og hørte noen krafselyder. Da var det en mus som hadde kommet seg oppi papirkorga, og så kom den seg ikke ut. Jeg tenkte jeg skulle være snill og hjelpe den ut, men den rakk å stikke av før jeg fikk tak i den. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...