Gå til innhold

bryte seg inn i egen bil tidlig på morgenen

Anbefalte innlegg

fuji1365380447
Skrevet

Sambis slo til å vasket bilen vår for et par dager siden, og var strålende fornøyd med innsatsen sin.

Men har var ikke fult så happy til morgenen i dag, da vi skulle kjøre til jobb: Ingen av dørene ville åpne seg gitt.

Men konemor viste råd - jeg åpnet baggasjerommet og ålte meg inn over setene helt frem for å åpne for ham. Men akk, dørene lot seg heller ikke åpne fra innsiden, så til slutt måtte mannen på 110 kg kave seg over setene i den lille Polo èn.

Fantastisk syn på morgenkvisten!

Tror nok at han blir flinkerer til å tørke av dørene neste gang han vasker gliset. Eller kanskje det bare blir lenge til han vasker bilen igjen...

Vrooomm - vroomm

Skrevet

he-he...en vanlig tabbe når det er fint vær og kaldt:-)

Viktig å få tørket av listene etterpå, og smør de inn med silikon. Du finner slike silikontuber på alle bensinstasjoner til akkurat det formålet. Det holder å smøre et par tre ganger i løpet av vinteren.

Da slipper du også å få ødelagt listene, hvilket ofte kan bli resultatet når du forsøker å åpne fastfryste bildører med makt.

fuji1365380447
Skrevet

Viktig å få tørket av listene etterpå, og smør de inn med silikon. Du finner slike silikontuber på alle bensinstasjoner til akkurat det formålet. Det holder å smøre et par tre ganger i løpet av vinteren.

Da slipper du også å få ødelagt listene, hvilket ofte kan bli resultatet når du forsøker å åpne fastfryste bildører med makt.

For listenes skyld, så skal vi være glad for at vi skulle kjøre sammen til jobb i dag.

Hadde sambis vært alene hadde han nok brukt rå makt for å få opp dørene...

Hi-hi-hi silikon skal herved kjøpes inn!

Skrevet

For listenes skyld, så skal vi være glad for at vi skulle kjøre sammen til jobb i dag.

Hadde sambis vært alene hadde han nok brukt rå makt for å få opp dørene...

Hi-hi-hi silikon skal herved kjøpes inn!

Jeg løper inn og henter varmt vann, som jeg så heller over døra......da åpner den seg ;o)

fuji1365380447
Skrevet

Jeg løper inn og henter varmt vann, som jeg så heller over døra......da åpner den seg ;o)

Ahh - godt tips! Det skal jeg huske neste gang vi dørene sitter fast.

skorpionfisken
Skrevet

Hehe, ser ham for meg ja.

Det var dørene som satt fast altså? Trodde han hadde fått vann inni dørlåsen og så frøs de og nektet å låse seg opp. Det finnes spray for å løse opp i sånt.

Skrevet

Hva når bilen har stått en stund da, etter at du har hellt varmt vann over. Fryser ikke dørene nok engang da?

fuji1365380447
Skrevet

Hehe, ser ham for meg ja.

Det var dørene som satt fast altså? Trodde han hadde fått vann inni dørlåsen og så frøs de og nektet å låse seg opp. Det finnes spray for å løse opp i sånt.

Fnis -hvem vil ha spray, når man kan se sin elskede på 1.95 og 110 kg åle seg inn i en liten Polo bakfra, kledt i frakk og dress.

Priceless!!

Skrevet

Spesielt nyttig med tanke på neste gang du skal åpne døra:-)

skorpionfisken
Skrevet

Fnis -hvem vil ha spray, når man kan se sin elskede på 1.95 og 110 kg åle seg inn i en liten Polo bakfra, kledt i frakk og dress.

Priceless!!

Og så brukte du ikke muligheten til å filme det via kameraet på mobiltelefonen?

Skrevet

Et godt tips - så lenge du da tørker listene godt etterpå (og smører på litt silikon).

Hvis ikke er du akkurat like langt neste gang du skal åpne døra......

fuji1365380447
Skrevet

Og så brukte du ikke muligheten til å filme det via kameraet på mobiltelefonen?

nei, jeg var så opptatt av å ikke knekke sammen i latter - jeg kunne nemlig merke på ham at det ikke var tiden for latterliggjøring, så jeg holdt meg helt alvorlig..

Men jeg måtte bare dele synet med noen!

Skrevet

Priceless!!

*ler, så jeg holder på å daue*

Flott syn!

Skrevet

Skjøteledning og hårføner burde klare susen, om bilen ikke står parkert så alt for langt unna da. :o)

fuji1365380447
Skrevet

"å" vasket...

Jepp, så den ja.

Litt slepphendt på morgenkvisten gitt.

Skrevet

Et godt tips - så lenge du da tørker listene godt etterpå (og smører på litt silikon).

Hvis ikke er du akkurat like langt neste gang du skal åpne døra......

nemlig!

Skrevet

Hørte om noen som tisset på låsen - sikkert en mann - da gikk døra opp! .)

Skrevet

Det aller enkleste er å la være å vaske bilen ;-)

Men, det hender vel dørene våre også henger litt, hvis det har vært ekstra vått i været,da...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...