Gå til innhold

bryte seg inn i egen bil tidlig på morgenen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det aller enkleste er å la være å vaske bilen ;-)

Men, det hender vel dørene våre også henger litt, hvis det har vært ekstra vått i været,da...

Hvis du er flink og smører dørlistene med silikon fra tid til annen, så holder de seg mykere og fungerer bedre/lengre.

Ikke minst så tetter de også bedre mot støy og trekk.

Skrevet

Hvis du er flink og smører dørlistene med silikon fra tid til annen, så holder de seg mykere og fungerer bedre/lengre.

Ikke minst så tetter de også bedre mot støy og trekk.

Det er sikkert sant ;-)

Problemet er at det er bortimot 10.000 ting som det kan være nyttig å gjøre/kjøpe... Man må prioritere, og dørlistene plager meg ikke særlig :-)

Skrevet

Det er sikkert sant ;-)

Problemet er at det er bortimot 10.000 ting som det kan være nyttig å gjøre/kjøpe... Man må prioritere, og dørlistene plager meg ikke særlig :-)

Så lenge du ikke pluttselig står der med fastfrosne bildører - DA plager det deg "særlig" :-)

Har opplevd det nok ganger til at jeg her har lært meg å være "føre var".

Skrevet

nei, jeg var så opptatt av å ikke knekke sammen i latter - jeg kunne nemlig merke på ham at det ikke var tiden for latterliggjøring, så jeg holdt meg helt alvorlig..

Men jeg måtte bare dele synet med noen!

Haha! Og det blir jo bare enda morsommere når du merker at de er en smule pinlig berørt og på vei til å bli hissig.. =)

Skrevet

Så lenge du ikke pluttselig står der med fastfrosne bildører - DA plager det deg "særlig" :-)

Har opplevd det nok ganger til at jeg her har lært meg å være "føre var".

Jamen jeg vasker jo ikke bilen, jeg ;-) Og da fryser de ikke så lett fast...

Skrevet

Jamen jeg vasker jo ikke bilen, jeg ;-) Og da fryser de ikke så lett fast...

Så møkkete bil du har om vinteren da?

:-)

Skrevet

Så møkkete bil du har om vinteren da?

:-)

Hele året, Goliath, hele året....

Den blir faktisk ikke så møkkete som man kunne trodd ;-) Ingen som har sett den tror på at den ikke er vasket på et år.

Skrevet

Hele året, Goliath, hele året....

Den blir faktisk ikke så møkkete som man kunne trodd ;-) Ingen som har sett den tror på at den ikke er vasket på et år.

Har du tenkt på at det kan medføre at bilen ruster raskere?

Skrevet

Har du tenkt på at det kan medføre at bilen ruster raskere?

Vi kjører så mye, at det som regel ikke er rusta som knekker bilene våre...

Skrevet

Vi kjører så mye, at det som regel ikke er rusta som knekker bilene våre...

Viktig å prioritere hva som er vesentlig når det gjelder ulike "driftsmønstre" ja.

Selv kjører jeg ikke så langt hvert år, og får da mye igjen for å holde bilen i god stand og utseende når jeg etter tre, fire år bytter den inn i noe nytt igjen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...