Gjest Hva skjer da? Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg har etter mye problemer med skuldre og armer gått på attføring/skole siden mars i år. Nå har jeg fått problemer igjen, skuldre og armer gjør veldig vondt så og si hele døgnet, og jeg er i gang med en ny runde med leger og fysioterapeuter for å finne ut av dette. Har vært sykemeldt fra skolen 3 uker, men er redd jeg må slutte siden skolen er en av årsakene til at det gjør vondt igjen (mye data). Hva skjer om jeg må avbryte attføringen? Er det tilbake til rehabilitering da? 0 Siter
Advokat Thomas Myran Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Det vil varierer, men i første omgang er rehab. neste stopp. Så blir det da en vurdering av om du fyller vilkårene for rehab. videre, eller om du er kandidat for å søke uføreytelser. Dette vil avhenge mye av alder, status i behandling/prognoser osv., da det stilles veldig strenge krav til gjennomført hensiktsmessig attføring for yngre mennesker. Mvh. Thomas Myran Advokat [email protected] 0 Siter
Gjest Hva skjer da? Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Det vil varierer, men i første omgang er rehab. neste stopp. Så blir det da en vurdering av om du fyller vilkårene for rehab. videre, eller om du er kandidat for å søke uføreytelser. Dette vil avhenge mye av alder, status i behandling/prognoser osv., da det stilles veldig strenge krav til gjennomført hensiktsmessig attføring for yngre mennesker. Mvh. Thomas Myran Advokat [email protected] Takk for svar! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.