Gjest Lille bethen Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hva ønsker du deg i julegave fra din kjære? Hva planlegger du å gi i julegave til til kjære? 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ønsker meg denne: http://www.sefar.no/ombremmen.html Gjenstår å se om han tok til seg hintet han fikk i sommer da... ;o) Han får div. til kjøkkenet sitt, det er så spartansk utrustet atte. Og noe til seg selv også da, klær f.eks. Han er veldig lett å glede og blir kjempeglad uansett. ) 0 Siter
Velouria Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Mannen får mansjettknapper, det er standard, men denne gangen har jeg designet dem selv. Han får også bok og dvd om Bob Dylan, sko og bukse. Til huset får vi nye kjeler og vinglass. Jeg ønsker meg Aromaterapi/ansiktsbehandling, bøker, helg til Barcelona (som jeg alltid ønsker meg og har fått før), sko, sko, sko, klær, vinterjakke, snille barn og fred i verden 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ønsker meg ett nytt digitalt kamera. Lurer på om jeg skal kjøpe en tivoli radio til han, flytter inn i nytt hus etter jul, og den svære kolossen han har til radio på kjøkkenet er ikke akkurat ett vakkert syn. ;-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Vi har kjøpt oss sprosser :-) Hva faen er sprosser? *blånn* 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er så lite materialistisk som det går an å bli. Ønsker meg ikke noe og har ikke tenkt å gi noe til ham. 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hva faen er sprosser? *blånn* Har du sett vinduer med små ruter? ;o) 0 Siter
Gjest lei av stresset Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg er så lite materialistisk som det går an å bli. Ønsker meg ikke noe og har ikke tenkt å gi noe til ham. AAhh... Som musikk i mine ører. Dump din mann og gift deg med meg isteden, vær så snill! 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 AAhh... Som musikk i mine ører. Dump din mann og gift deg med meg isteden, vær så snill! Jeg skal tenke på det. Ikke vil jeg ha juggel og dill i stua til jul heller. Når det gjelder juletre, vil jeg om mulig sette lys på et tre som står ute og lever. Ellers ingenting. Ingen tørre, kjedelige småkaker. 0 Siter
Gjest SteelMagnolias Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Er litt i villrede ang. julegave til ham nå... men finner vel på noe. Selv kunne jeg godt tenke meg et digitalt kamera 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hva faen er sprosser? *blånn* Vindussprosser til vinduene sånne fakeruter. 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Vi kjøper oss som regel noe til huset. Vi lar være å kjøpe til hverandre. Kjøkkenmaskin i år Den kommer jo alle til gode. 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Han ønsker seg Calida nattdrakt til kalde netter! Nå sover han i boxer + t-shirt og missunner meg go'nattisen, hehe. Jeg ønsker meg Canon Pixima 500 MP, eller noe sånt. Og en en-stens ring. Og et tre-stens alliansesmykke. 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg skal tenke på det. Ikke vil jeg ha juggel og dill i stua til jul heller. Når det gjelder juletre, vil jeg om mulig sette lys på et tre som står ute og lever. Ellers ingenting. Ingen tørre, kjedelige småkaker. ...og ungene får tørt brød og vann julaftens morgen mens de ser gamle opptak fra DU var liten, i stedet for Kalle Anka? hehe 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ønsker meg ett nytt digitalt kamera. Lurer på om jeg skal kjøpe en tivoli radio til han, flytter inn i nytt hus etter jul, og den svære kolossen han har til radio på kjøkkenet er ikke akkurat ett vakkert syn. ;-) Der jeg bodde før - hadde vi sånn lyslistradio! - det var kjekke greier. Det var et Starkjøkken -nå heter det vel Marbodal - vet ikke om de har slike radioer lenger. Kan minne om bilstereo- men mer diskret .) 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ...og ungene får tørt brød og vann julaftens morgen mens de ser gamle opptak fra DU var liten, i stedet for Kalle Anka? hehe Hvilke unger? 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hvilke unger? solly! kan ikke vite alt om alle her vettø! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Der jeg bodde før - hadde vi sånn lyslistradio! - det var kjekke greier. Det var et Starkjøkken -nå heter det vel Marbodal - vet ikke om de har slike radioer lenger. Kan minne om bilstereo- men mer diskret .) Det er Marbodal kjøkken vi har kjøpt. Hm, dette må jeg finne ut av, hadde jo vært supert, siden jeg ikke er så begeistret for radioen på benken. 0 Siter
flisa Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg ønsker meg denne: http://www.sefar.no/ombremmen.html Gjenstår å se om han tok til seg hintet han fikk i sommer da... ;o) Han får div. til kjøkkenet sitt, det er så spartansk utrustet atte. Og noe til seg selv også da, klær f.eks. Han er veldig lett å glede og blir kjempeglad uansett. ) dæven noe så stygt! hehe 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.