Gå til innhold

Julegave til til kjære

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg vet ikke noe om noen som regel jeg - og det jeg får vite, det glemmer jeg - eller så blander jeg nickene - bortsett fra de jeg har møtt. Jeg ser på alle jeg ikke helt vet jvhvem er som 30 år, blonde og kranglete -med 3 unger og mann som jobber mye *s*

Oj, da har jeg bedre "kontroll" enn deg... Husker ikke alle da, men Babette var så utrolig oppmuntrende da jeg skulle begynne å jogge for ett par år siden, og gav så mange gode råd, og sa at jeg kunne bli sprek selv om jeg røyker... Så henne husker jeg!

Jeg er dessuten 39, mørkhåret og har to barn! :-)

mvh

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

7

• Babette

7

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Oj, da har jeg bedre "kontroll" enn deg... Husker ikke alle da, men Babette var så utrolig oppmuntrende da jeg skulle begynne å jogge for ett par år siden, og gav så mange gode råd, og sa at jeg kunne bli sprek selv om jeg røyker... Så henne husker jeg!

Jeg er dessuten 39, mørkhåret og har to barn! :-)

mvh

jøss :-) hehe

Ble du sprek da?

Skrevet

jøss :-) hehe

Ble du sprek da?

Jepp! Løper nå 12 kilometer i strekk to ganger i uken, i kombinasjon med et GR kurs jeg gikk på i vinter, kan du trygt si at vekten ikke er noe problem lengre!

mvh

Skrevet

Jeg ønsker meg ingenting, og aner ikke hva jeg skal kjøpe til typen.

Skrevet

Jepp! Løper nå 12 kilometer i strekk to ganger i uken, i kombinasjon med et GR kurs jeg gikk på i vinter, kan du trygt si at vekten ikke er noe problem lengre!

mvh

Så herlig!

jeg er inne i en farlig gate nå - jeg MÅ ha noe å døtte i ansiktet hele tiden - smugsmører vaffel med meierismør i lunsjen og sånn -merker at jeg skammer meg.

Enda jeg VET at man ikke skal...og jeg VET at man føler seg så mye bedre når man spiser riktig og rører på seg.

Jeg er litt travel for tiden i jobb og andre ting jeg dumt nok har sagt ja til -og alt innebærer timesvis foran pc'en.

At jeg aldri kan lære!

men jeg gleder meg til søndagen - til å se finalen av slankekrigen -mulig jeg blir motivert da - - men inntil da - så skal jeg ETE.

:-)

*GAL*

Skrevet

Så herlig!

jeg er inne i en farlig gate nå - jeg MÅ ha noe å døtte i ansiktet hele tiden - smugsmører vaffel med meierismør i lunsjen og sånn -merker at jeg skammer meg.

Enda jeg VET at man ikke skal...og jeg VET at man føler seg så mye bedre når man spiser riktig og rører på seg.

Jeg er litt travel for tiden i jobb og andre ting jeg dumt nok har sagt ja til -og alt innebærer timesvis foran pc'en.

At jeg aldri kan lære!

men jeg gleder meg til søndagen - til å se finalen av slankekrigen -mulig jeg blir motivert da - - men inntil da - så skal jeg ETE.

:-)

*GAL*

Jeg har sett alle episodene av Slankekrigen :-) Utrolig gøy med slike resultater! Og Kari Jaquesson er bare en helt utrolig fin type!!

Skrevet

Jeg har sett alle episodene av Slankekrigen :-) Utrolig gøy med slike resultater! Og Kari Jaquesson er bare en helt utrolig fin type!!

Ja- skulle lånt henne noen måneder -hatt ho på nattbordet! :)

Skrevet

jeg vet ikke noe om noen som regel jeg - og det jeg får vite, det glemmer jeg - eller så blander jeg nickene - bortsett fra de jeg har møtt. Jeg ser på alle jeg ikke helt vet jvhvem er som 30 år, blonde og kranglete -med 3 unger og mann som jobber mye *s*

Meg har du ikke møtt, men du vet mye om meg alikevel! :o)

Skrevet

Jeg ønsker meg en tungevibrator, så lenge han ikke legger den under juletreet hjemme hos mamma.

Han skal nok få en sesongbillett til Vålerengas hjemmekamper, selv om det blir ganske dyr gave.

Skrevet

Meg har du ikke møtt, men du vet mye om meg alikevel! :o)

Du bor jo i mobilen min - det er neste som å ha møtt :)

Skrevet

Jeg ønsker meg en tungevibrator, så lenge han ikke legger den under juletreet hjemme hos mamma.

Han skal nok få en sesongbillett til Vålerengas hjemmekamper, selv om det blir ganske dyr gave.

EN TUNGEVIBRATOR?

Skrevet

Du bor jo i mobilen min - det er neste som å ha møtt :)

Du bor i min og. Men jeg har av en eller annen grunn to mobilnumre på deg, bruker du det som slutter på 7 eller det som slutter på 0?

Skrevet

Du bor i min og. Men jeg har av en eller annen grunn to mobilnumre på deg, bruker du det som slutter på 7 eller det som slutter på 0?

7 :-)

Skrevet

"som 30 år, blonde og kranglete -med 3 unger og mann som jobber mye *s* "

Ja, ja, jeg har ikke tre barn da, men resten stemte jo på en prikk!!

Særlig det med alderen! ;-)

Skrevet

EN TUNGEVIBRATOR?

Hehe det er til bruk under oralsex ;)

Skrevet

Min kjære ønsker seg motorsag. Jeg ønsker meg regnjakke.

Skrevet

Min kjære ønsker seg motorsag. Jeg ønsker meg regnjakke.

Evt. vernejakke :o)

Skrevet

Hmm, mulig jeg følger alt for godt med her, men jeg visste da godt at Babette ikke har noen! Vet i tillegg at hun trener veldig mye, men trente mer før! Imponert, Babette? :-)

mvh

Jeg vet at Babette er en søtmons av dimensjoner. Stor trang til deilige kaker og nytraktet kaffe :-)

Skrevet

Stor sett blir det en liten ting fra poden til far og fra poden til mor. Vi legger sånn omtrent kr 500,- i det per. pers. Og poden er selvsagt med å kjøper. Ellers så skal vi kjøpe såpass mye dyre ting rett før jul at det ikke blir rom for annet.

Jeg ønsker meg ny pyjamas, Ulvang sokker og skidress til langrenn(men den er nok godt over 1000-lappen, så det ønsket tror jeg går til mams og paps).

Skrevet

Hehe det er til bruk under oralsex ;)

ja, jeg skjønte vel nesten det -men som JULEGAVE! *LOL*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...