Gå til innhold

Julegave til til kjære

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm, mulig jeg følger alt for godt med her, men jeg visste da godt at Babette ikke har noen! Vet i tillegg at hun trener veldig mye, men trente mer før! Imponert, Babette? :-)

mvh

Ja, dette var imponerende. Og det stemmer, bortsett fra at jeg trener minst like mye som før.

Jeg skjønner det går bra med knærne dine?

• Svar 69
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

20

• Lillemus

7

• Babette

7

• mariaflyfly

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Ja, dette var imponerende. Og det stemmer, bortsett fra at jeg trener minst like mye som før.

Jeg skjønner det går bra med knærne dine?

Jotakk! Det går veldig bra, jeg løper og løper!

mvh

Skrevet

Jeg vet at Babette er en søtmons av dimensjoner. Stor trang til deilige kaker og nytraktet kaffe :-)

Særlig kakene fra konditoriet ditt! De er verdens beste.

Skrevet

Særlig kakene fra konditoriet ditt! De er verdens beste.

*blunker henført* Du vet jammen å smigre meg du ....

Skrevet

Ønsker meg billett til Depeche Mode konsert som er utsolgt for lenge siden. Tviler på han får tak i. Så da kan jeg heller ønske meg en DVD, miniserien Neverwhere, basert på boken til Neil Gaiman.

Hva han skal få? Oj, det har jeg ikke peiling på. Ennå.

Skrevet

ja, jeg skjønte vel nesten det -men som JULEGAVE! *LOL*

Hvorfor ikke? :)

Skrevet

Evt. vernejakke :o)

He, he. Ja, det var kanskje en god ide!!!

Gjest ikkje feire jul? Eg skal pynte pynte pynte og pynte :-))
Skrevet

Jeg skal tenke på det. Ikke vil jeg ha juggel og dill i stua til jul heller.

Når det gjelder juletre, vil jeg om mulig sette lys på et tre som står ute og lever. Ellers ingenting.

Ingen tørre, kjedelige småkaker.

Unnskyld meg men kor gammal er du?? Er du jehovas vitne eller noko? Håpar ikkje du har barn...

Skrevet

Unnskyld meg men kor gammal er du?? Er du jehovas vitne eller noko? Håpar ikkje du har barn...

For et svar!!!! Folk må da få gjøre som de vil!

Skrevet

Det provoserer deg at jeg vil ha en enkel julefeiring uten juggel og nissepynt?

Det sier ganske mye om deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...