Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Hmm, mulig jeg følger alt for godt med her, men jeg visste da godt at Babette ikke har noen! Vet i tillegg at hun trener veldig mye, men trente mer før! Imponert, Babette? :-) mvh Ja, dette var imponerende. Og det stemmer, bortsett fra at jeg trener minst like mye som før. Jeg skjønner det går bra med knærne dine? 0 Siter
Gjest Pås Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ja, dette var imponerende. Og det stemmer, bortsett fra at jeg trener minst like mye som før. Jeg skjønner det går bra med knærne dine? Jotakk! Det går veldig bra, jeg løper og løper! mvh 0 Siter
Babette Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg vet at Babette er en søtmons av dimensjoner. Stor trang til deilige kaker og nytraktet kaffe :-) Særlig kakene fra konditoriet ditt! De er verdens beste. 0 Siter
serendipity Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Særlig kakene fra konditoriet ditt! De er verdens beste. *blunker henført* Du vet jammen å smigre meg du .... 0 Siter
Lucretia Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Ønsker meg billett til Depeche Mode konsert som er utsolgt for lenge siden. Tviler på han får tak i. Så da kan jeg heller ønske meg en DVD, miniserien Neverwhere, basert på boken til Neil Gaiman. Hva han skal få? Oj, det har jeg ikke peiling på. Ennå. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ja, jeg skjønte vel nesten det -men som JULEGAVE! *LOL* Hvorfor ikke? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Evt. vernejakke ) He, he. Ja, det var kanskje en god ide!!! 0 Siter
Gjest ikkje feire jul? Eg skal pynte pynte pynte og pynte :-)) Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Jeg skal tenke på det. Ikke vil jeg ha juggel og dill i stua til jul heller. Når det gjelder juletre, vil jeg om mulig sette lys på et tre som står ute og lever. Ellers ingenting. Ingen tørre, kjedelige småkaker. Unnskyld meg men kor gammal er du?? Er du jehovas vitne eller noko? Håpar ikkje du har barn... 0 Siter
morsan Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Unnskyld meg men kor gammal er du?? Er du jehovas vitne eller noko? Håpar ikkje du har barn... For et svar!!!! Folk må da få gjøre som de vil! 0 Siter
Babette Skrevet 18. november 2005 Skrevet 18. november 2005 Unnskyld meg men kor gammal er du?? Er du jehovas vitne eller noko? Håpar ikkje du har barn... Det provoserer deg at jeg vil ha en enkel julefeiring uten juggel og nissepynt? Det sier ganske mye om deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.