Gå til innhold

Countryheltene fra 70 og 80 tallet?

Anbefalte innlegg

Gjest 60-åringens datter
Skrevet

Jeg tenkte å overraske min mor med en hjemmelaget CD med countryheltene fra 70 og 80 tallet.

Jeg husker Kenny Rogers, Dolly Parton, Olivia Newton John....

Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Johnny Cash, Hank Williams, Loretta Lynn er jo kvalitetsmusikk som _må_ med når vi snakker om Country.

Skrevet

Johnny Cash, Bobby Bare, don Williams, John Denver, Bellamy Brothers, Patsy Cline f.eks

Skrevet

Johnny Cash, Bobby Bare, don Williams, John Denver, Bellamy Brothers, Patsy Cline f.eks

Annies song med John Denver er fiiiin ;)

Gjest TigerByTheTail
Skrevet

Buck Owens må være med hvis det er snakk om 70-talls country.

Skrevet

Johnny Cash, Hank Williams, Loretta Lynn er jo kvalitetsmusikk som _må_ med når vi snakker om Country.

Du må så klart ha med Dr. Hook!

Skrevet

Jeg husker en norsk countrysanger som døde av kreft på nittitallet tror jeg. Klarer bare ikke å komme på navnet... Tror han hadde bart og mørkt, bølgete hår.

Skrevet

Jeg husker en norsk countrysanger som døde av kreft på nittitallet tror jeg. Klarer bare ikke å komme på navnet... Tror han hadde bart og mørkt, bølgete hår.

Terje Tysdal?

Skrevet

Terje Tysdal?

Ja! Eller var det ikke Terje Tysland han het? Tysdal..Tysland...hm...

Skrevet

Ja! Eller var det ikke Terje Tysland han het? Tysdal..Tysland...hm...

Døh. Terje Tysland er en trøndersk rockeartist og i høyeste grad i live...

Skrevet

Døh. Terje Tysland er en trøndersk rockeartist og i høyeste grad i live...

Neei, der kom jeg på det! Det var ikke Terje Tysland, men Teddy Nelson jeg mente :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...