Gå til innhold

dressjakke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Den hvite skjorte har han liksom gått igjen i.

Jeg kunne tenkt meg en sånn kroppsnær genser isteden jeg da, men det passer seg vel ikke helt på julebord :) og så passer det bedre med olabukser og dressjakke.

Også et Morten Harket smykke til 4000 kroner.

Kommer jo helt an på hvor man skal på julebordet, da, men dongeribukse synes jeg uansett er utelukket.

Det er forksjell på å ha julkeavslutning "ute på byen" og å ha det i et "selskapslokale" f eks på hotell.

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

13

• tonie

4

• Babette

4

• fei1365380229

4

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Kommer jo helt an på hvor man skal på julebordet, da, men dongeribukse synes jeg uansett er utelukket.

Det er forksjell på å ha julkeavslutning "ute på byen" og å ha det i et "selskapslokale" f eks på hotell.

Nei, det er uaktuellt med olabukse. Vi skal overnatte på fint hotell, gå på revy og helt sikkert spise på et bra sted.

Vi får ta en tur til byen på lørdag å se om det finnes noen fine skjorter og slips som ikke er hvite, ikke røde og ikke rosa.

Skrevet

Nei, det er uaktuellt med olabukse. Vi skal overnatte på fint hotell, gå på revy og helt sikkert spise på et bra sted.

Vi får ta en tur til byen på lørdag å se om det finnes noen fine skjorter og slips som ikke er hvite, ikke røde og ikke rosa.

Denne var jo litt flott! ;-) (....not)

http://www.jus.uit.no/ansatte/somby/jpg/ande16.jpg

Skrevet

Synes man bør ha jakke. Så en fyr med en veldig fin "strikkejakke" og det var like pent.

Skrevet

Hva er dette for en kar? Klovn eller noe?

Det var et bilde som dukket opp da jeg prøvde å finne linkt til "bukse og jakke" i oppramsingen min over her.

Jeg tror faktisk jeg har sett en dokumentar om den fyren på tv. Hvis det er han jeg tror det er, så er han en same som har studert juss.

Gjest lilipyjamas
Skrevet

Det var et bilde som dukket opp da jeg prøvde å finne linkt til "bukse og jakke" i oppramsingen min over her.

Jeg tror faktisk jeg har sett en dokumentar om den fyren på tv. Hvis det er han jeg tror det er, så er han en same som har studert juss.

meget mulig. er jo jus.uit.no side. og han er ansatt og heter ande somby kan det se ut som.

Skrevet

Nå må dere ikke mobbe for mye her. Jeg kjenner tilfeldigvis denne mann. Hvis dere er snille kan jeg be ham om å plukke ut julebordsantrekk til dere. Dere kommer garantert til å få oppmerksomhet *flire*

Betviles ikke! :-)

Skrevet

Ja, smoking er helt topp. Menn blir så kjekke og stilige i dress og smoking.

Men på polities julebord er vi vel helt enig at det er greit om de går i "arbeidstøyet"...er vi ikke? ;-)

Skrevet

Betviles ikke! :-)

:-)

Ja, og kjolestørrelsen og adressen var...? ;-)

Skrevet

:-)

Ja, og kjolestørrelsen og adressen var...? ;-)

Str 32, Drammensveien 1, Oslo

Skrevet

Men på polities julebord er vi vel helt enig at det er greit om de går i "arbeidstøyet"...er vi ikke? ;-)

Alle gallauniformer godtas på julebord eller ved andre festligheter. *Sikle*

Og noen kan til og med komme i hverdagsuniformen ja, som politiet...

Skrevet

Str 32, Drammensveien 1, Oslo

Såpass, ja. Da blir det nok terningkast i Se og Hør og greier:-)

Skrevet

Alle gallauniformer godtas på julebord eller ved andre festligheter. *Sikle*

Og noen kan til og med komme i hverdagsuniformen ja, som politiet...

Bare tanken får meg til å skjønne at jeg jobber på fullstendig galt sted!!!

Eventuelt helt riktig sted, sett fra min manns prespektiv! ;-)

Skrevet

Såpass, ja. Da blir det nok terningkast i Se og Hør og greier:-)

Ja det er jeg vant til! :-)

Men inntil videre er det selvsagt str 32 i _mamma_størrelse som gjelder! ;-)

Skrevet

Ja det er jeg vant til! :-)

Men inntil videre er det selvsagt str 32 i _mamma_størrelse som gjelder! ;-)

Selvsagt. Denne kreasjonen kommer bænkers til å ta oppmerksomheten bort fra kulen Deres:-)

Skrevet

Jeg synes han burde ha jakke.

Det er jo også en del restauranter man ikke kommer inn på uten en dressjakke, så det blir i alle fall ikke overpyntet.

Skrevet

Åja! For ikke å snakke om på offisersballene.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...