morsan Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Selvsagt. Denne kreasjonen kommer bænkers til å ta oppmerksomheten bort fra kulen Deres:-) Og hvis ikke kan jeg jo alltids bruke en av mine eminente hårbøyler med fjær! ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 ok. Jeg følte nok at han bør ha dressjakke også, så da må han nok finne seg i det. Han liker ikke det pga varmt og kompakt. pytt på,han kan jo kaste den etterhvert ja. Hm... Men bør skjønne at det viktigste er å ta seg ut ;-) he he 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Åja! For ikke å snakke om på offisersballene. Hmmmm, jeg er litt røffere anlagt jeg da - jeg foretrekker de i felt og hverdagsuniform...:-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Alle gallauniformer godtas på julebord eller ved andre festligheter. *Sikle* Og noen kan til og med komme i hverdagsuniformen ja, som politiet... Som nevnt til Babette så foretrekker jeg hverdagsuniformen...:-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Som nevnt til Babette så foretrekker jeg hverdagsuniformen...:-) Har et søskenbarn som innimellom kommer iført hærens gallauniform... Det er ikke noe minus at fyren er høy, slank og skikkelig lekker heller! 0 Siter
MsSophie Skrevet 17. november 2005 Skrevet 17. november 2005 Har et søskenbarn som innimellom kommer iført hærens gallauniform... Det er ikke noe minus at fyren er høy, slank og skikkelig lekker heller! Vi sier ikke nei takk selv om de er i galla....:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.